וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג בלתי נתפס: ענת קם שברה שיא עולמי בתכנית "המרדף"

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 14:28

ענת קם שברה שיא עולמי בתכנית המרדף (כאן 11) לאחר שענתה על 25 תשובות נכונות בשתי דקות. השיא הקודם עמד על 24 תשובות נכונות והיה שייך לסרבי בוג'אן לוקיץ' ולישראלי יוסי קומר. הצ'ייסר פרגן: "זה היה ה-מרדף של העונה. חייבים לראות את זה"

ענת קם שברה שיא עולמי בתכנית המרדף לאחר שענתה על 25 תשובות נכונות בשתי דקות. השיא הקודם עמד על 24 תשובות נכונות והיה שייך לסרבי בוג'אן לוקיץ' ולישראלי יוסי קומר. העיתונאית ענת קם, אשר ריצתה בעבר עונש מאסר אחרי שבמהלך שירותה הצבאי העבירה מסמכים סודיים לעיתונאי הארץ דאז אורי בלאו, שברה את השיא למתחרה בסיבוב הגמר של התכנית "המרדף" שמשודרת בכאן 11.

איתי הרמן - הצ'ייסר - פרגן בעמוד הפייסבוק שלו למתמודדת המעולה: "מבחינתי זה היה ה-מרדף של העונה. ואני באמת מאמין שכדי שיהיה לי גמר מוצלח כדאי שגם המתמודדים מולי יהיו חזקים מאד. ענת קם היא כזאת. בדרך היא גם שברה שיא עולמי של מספר תשובות נכונות של מתחרה בסיבוב הגמר (25). השיא הקודם עמד על 24 תשובות. חייבים לראות את זה".

על אף ההישג הבלתי נתפס של ענת קם, הצ'ייסר - איתי הרמן - ענה על כל 27 השאלות שנשאל - וניצח במשחק.

לתוכנית "המרדף" גרסאות במדינות: בריטניה, אוסטרליה, סין, קרואטיה, גרמניה, נורווגיה, רוסיה, סרביה, טורקיה, ארצות הברית וישראל. ענת קם, כאמור, עשתה מה שאיש במדינות אלו לא הצליח לעשות עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully