וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי אורן, "נישואי פיגארו" ומחווה לחיים באר: 9 המלצות לסוף מרץ

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 8:51

מופע קומי-מוזיקלי של השחקנית והקומיקאית טלי אורן, האופרה האהובה של מוצרט מגיעה לתל אביב, מחווה מרגשת לסופר חיים באר - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

מחווה לחיים באר

הסופר והמשורר יזכה למופע מחווה של מדיטק חולון שיכלול מוזיקה, ספרות ואקטואליה. כל זאת במסגרת הסדרה "תן למילים לעשות בך" - סדרה המחברת בין מיטב הכותבים בתרבות הישראלית לבין יוצרים מרכזיים בתחומי המוזיקה והתיאטרון במופעים ייחודיים וחד פעמיים. ישתתפו: חיים באר, מאיר שלו, דב אלבוים, אברום בורג, גלי מיר-תיבון, מנשה נוי, דניאל סלומון, קרני פוסטל, אסף רוט, קרן טננבאום, אדם בן אמיתי. ניהול מוזיקלי: דניאל סלומון.

מתי? יום שישי, 25 במרץ, 12:00

איפה? מדיטק חולון

"שט לי בזמן"

תערוכה חדשה לכבוד 30 שנה להקמת להקת כנסיית השכל, אשר תסקור את ההיסטוריה של הלהקה, מתחילת הדרך במתנ"ס בשדרות, הקומונה באלנבי, דרך הפריצה הגדולה, ההופעות ההמוניות, לרבות שיתופי הפעולה עם אמנים מובילים כמו אהוד בנאי, ריטה, ואיפה הילד. בתערוכה יוצגו כרזות, חולצות, כתבות מהעיתונות, כרטיסים להופעות, צילומים של חברי הלהקה לאורך השנים, והדיסקוגרפיה של הלהקה - כל האלבומים והסינגלים, כולל עטיפות והצגה גראפית של מילות השירים. את התערוכה אוצרת קרן בר גיל.

מתי? 26 במרץ עד 30 באפריל

איפה? הבית הסקוטי, יפו

מתברברות

תיאטרון קליפה מארח את יצירתן של מיכל הרמן וענת גריגוריו שמורכבת משני חלקים - מתברברות ב' ומתברברות א'. העבודות עלו בבכורה בפסטיבל אינטימדאנס 2021 בתיאטרון תמונע בניהולם האומנותי של ארז מעיין שליו וענת כץ וזכו לשבחים.

מתי? יום שישי, 25 במרץ, 14:00

איפה? תיאטרון קליפה - הרב קוק 37 - תל אביב

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

נישואי פיגארו

האופרה האהובה מאת מוצרט בהפקה מקורית חדשה בבימויו של במאי האופרות הנודע סר דייוויד פאונטני ובניצוחו של מיקלה גמבה.

מתי? 27 במרץ ועד 9 באפריל

איפה? בית האופרה, תל אביב

מזל דגים

מעשה בפישל קארפ, האיש העשיר בעיירה; בצלאל משה היתום; ודג גדול, ששלשלת ייחוסו נמשכת עד לדגים שהיו עם יונה הנביא במסעו לנינווה. סאטירה אכזרית על דגים, אנשים ורעבתנות אין סופית שלא יודעת גבולות. את המחזה כתב ש"י עגנון, ביים אודי בן סעדיה ומשחק בו רוני בליץ.

מתי? 31 במרץ, 20:00

איפה? תיאטרון תמונע

נשים מתות מהלכות

בסוף השבוע יעלה לבתי הקולנוע סרטה עטור השבחים של הגר בן אשר - "נשים מתות מהלכות". סרטה דובר האנגלית מחולק לתשעה פרקים המתמקדים כל אחד בסיפור ימיה האחרונים של נידונה למוות. מועד ההוצאה להורג הולך ומתקצר מסיפור לסיפור ואנו עדים למחיר האנושי שגובה עונש המוות - לא רק מן הנשים שהורשעו בפשעים אלימים אלא גם מן המשפחות, הסוהרים, הכמרים והיועצים שמלווים אותן.

מתי? החל מסוף השבוע

איפה? בתי הקולנוע

משה לוי מארח

לרגל חגיגות ה-80 לרשת המוזיקה "חלילית", עולה סדרת יוטיוב חדשה המצולמת בימים אלה תחת השם "משה לוי מארח". לוי, המפיק המוזיקלי הנחשב, יארח את מיטב האמנים האחראים על חלק ניכר ביצירת פס הקול הישראלי, ביניהם: אמיר דדון, שלום חנוך, אריק ברמן, יוסי פיין ועוד. בתכנית הראשונה יתארח חנוך.

מתי? החל מהיום, 24 במרץ

איפה? יוטיוב

לא מתחתנת

מופע קומי מוזיקלי חדש של השחקנית הנפלאה טלי אורן. במופע היא מגלמת כלה הננעלת בחדר "חתן כלה" ומנסה לשכנע את להקת החתונות שהיא לקחה כבני ערובה לעזור לה לברוח מחתונתה. במופע היא חושפת את כל מה שהיא חושבת על בעלה לעתיד, על זוגיות ועל אהבה. המופע מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי.

מתי? 26 במרץ

איפה? היכל התרבות מוצקין

"זעם"

הכוריאוגרף תמיר גינץ מגיע לגני תקווה עם להקת קמע ויצירתו "זעם", שנולדה בעקבות תחושות הכעס שחש לנוכח המתרחש במדינה. הביקורת שלו מתמקדת באלימות המשתוללת מבית ומבחוץ, בהסתה - כמו כדור אש שמתלקח אט-אט.

מתי? 24 במרץ

איפה? מרכז הבמה, גני תקווה

  • עוד באותו נושא:
  • טלי אורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully