וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של אבשלום קור: עופר חדד נבחר להנחות את חידון התנ"ך

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 11:12

איש חדשות 12, העיתונאי עופר חדד, נבחר להנחות את טקס חידון התנ"ך העולמי במקום אבשלום קור שהודיע לפני כשבוע על פרישה. חדד: "כבוד עצום עבורי להנחות את אחד הסמלים המרכזיים והאהובים של יום העצמאות"

עופר חדד. קשת 12, צילום מסך
"כבוד עצום". עופר חדד/צילום מסך, קשת 12

איש חדשות 12, העיתונאי עופר חדד, נבחר להנחות את טקס חידון התנ"ך העולמי במקום אבשלום קור שהודיע לפני כשבוע על פרישה.

חדד עובד בחדשות 12 מזה כ-15 שנים. הוא גדל בראשון לציון והתחנך בבני עקיבא ובמוסדות החינוך של הציונות הדתית. משם המשיך ללימודים בישיבת הסדר, שירת בחיל המודיעין ובמערכת הביטחון. לאחר מכן הוא למד באוניברסיטת בר אילן ובאוניברסיטה העברית. בחברת החדשות מילא שלל תפקידי הגשה וכתבות בהם סיקור תחומי הדתות והחרדים, התיישבות ועוד. כיום הוא מגיש את התכנית "שלוש עם עופר חדד" ומהדורות נוספות.

עופר חדד מסר: "חידון התנ"ך העולמי הוא מוסד יהודי וישראלי. ברמה האישית זה כבוד עצום עבורי להנחות את אחד הסמלים המרכזיים והאהובים של יום העצמאות, וכבוד גדול לא פחות להיכנס לנעליו של המנחה המיתולוגי אבשלום קור שהפך שם נרדף למעמד הזה. נשתדל לעמוד במשימה בכבוד".

אבשלום קור בחידון התנ"ך. צילום מסך מתוך חידון התנ"ך, צילום מסך
פורש. אבשלום קור/צילום מסך, צילום מסך מתוך חידון התנ"ך

לפני כשבוע הודיע ד"ר אבשלום קור בן ה-72, למשרד החינוך על החלטתו לפרוש מהנחיית חידוני התנ"ך. קור מנחה את החידון העולמי לנוער מאז שנת 1988. במכתב לממונה על חידוני התנ"ך במשרד החינוך כתב קור: "כשקיבלתי עליי את התפקיד היו לי שלושה ילדים. היום, השבח לאל, אני אב לשישה ילדים וסב ל־24 נכדים, שיהיו בריאים. אני חש שהגיעה העת להיפרד מהנחיית החידון ביום העצמאות ולהחזיר את הפיקדון הזה למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully