וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם DJ הארדוול ורד אקסס: פסטיבל מוזיקה אלקטרונית ייערך בירושלים

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 13:12

פסטיבל "White Night Jerusalem" ייערך ב-26-27 במאי, לרגל יום ירושלים. לצד הצמד הישראלי המוערך והדי ג'יי ההולנדי הנחשב שיופיע לראשונה אחרי שלוש שנות התנזרות דווקא בישראל, ינגנו גם הצמד האיטלקי מיינד אגיינסט, מיס מוניק האוקראינית, חיים ומגית קקון. כל הפרטים

די ג'יי הארדוול. יח"צ הארדוול,
חוזר אחרי שלוש שנות התנזרות. די ג'יי הארדוול/יח"צ הארדוול

עיריית ירושלים הכריזה היום (רביעי) על פסטיבל המוזיקה האלקטרונית "White Night Jerusalem", במסגרתו ינגנו די ג'ייז מישראל ומהעולם בבירה באותו הלילה, כחלק מחגיגות יום ירושלים. על הפקת האירוע אמונה חברת "פארטי פאקג'".

הפסטיבל, שייערך בלילה שבין חמישי ושישי בתאריכים 26-27 במאי 2022, יכלול בין היתר גם מופע של הדי ג'יי ההולנדי הנחשב הארדוול, שהוכתר בעבר כדי ג'יי הטוב בעולם על ידי "DJ Magazine", ויופיע בפסטיבל לאחר שלוש שנים שבהן לא הופיע כלל. עוד ינגנו הצמד האיטלקי מיינד אגיינסט, מיס מוניק האוקראינית, חיים, מגית קקון ורד אקסס.

המפיקים האלקטרוניים ואמני הדאנס הצמד רד אקסס ניב ארזי דורי סדובניק. דף הפייסבוק של רד אקסס, באדיבות המצולמים
יחדו את ירושלים. רד אקסס/באדיבות המצולמים, דף הפייסבוק של רד אקסס

האירוע ייפתח במסיבת ענק בגן סאקר, ויכלול במות נוספות. מסיבת אפטר פארטי "סודית" תיערך במיקום נוסף שטרם נחשף, אך המפיקים מבטיחים כי מדובר "באתר מורשת ייחודי שעולה על כל דמיון".

מכירת הכרטיסים תיפתח ביום שני הקרוב בשעה 14:00, כשהכרטיסים הראשונים יימכרו במחיר של 235 שקלים, ובהמשך יעלו עד 360 שקלים. לקניית כרטיסים ופרטים נוספים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully