וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם בנאי ופסטיבל קולנוע איטלקי: 5 המלצות לתחילת אפריל

31.3.2022 / 0:00

נועם בנאי משיק את אלבומו החדש, פסטיבל קולנוע איטלקי יתקיים בסינמטקים ברחבי הארץ - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

הפרויקט של רביבו

פרויקט המחרוזות הנוסטלגיות יחגוג עשור של פעילות בסדרת מופעי קבלת שבת חגיגיים עם אירוחים מפתיעים. המופעים יתקיימו מדי יום שישי במועדון "רידינג 3", נמל תל אביב.

מתי? החל מ-1 באפריל ומדי יום שישי

איפה? רדינג 3 תל אביב

נועם בנאי

המוזיקאי המוכשר, בן למשפחת המוזיקאים המוכשרים, משיק את אלבומו החדש "אף פעם לא לבד" בזאפה הרצליה, שם יארח את עידן עמדי ואביתר בנאי.

מתי? 5 באפריל

איפה? זאפה הרצליה

פסטיבל אביב בשכונת שפירא

פסטיבל האביב המסורתי, שיזמו עיריית תל אביב ותושבי שכונת שפירא, מתקיים זו השנה ה-14. השנה בחרו תושבי השכונה לחגוג לאורך רחוב מסילת ישרים, שעבר בין היתר שיפוץ ומתיחת פנים משמעותית בשנה החולפת. הרחוב ייסגר לתנועה לטובת אירועים, מוזיקה והופעות.

מתי? 5-6 באפריל, מ-16:00-23:00

איפה? שכונת שפירא, תל אביב

קונצרט מחווה ליוסי בנאי

התזמורת הסימפונית ירושלים תקיים קונצרט מחווה לאחד מעמודי התווך של התרבות הישראלית. אלי גורנשטיין וקרן הדר יבצעו מיטב משיריו של בנאי, ביניהם אני וסימון ומואיז הקטן, מרוב אהבה, על כל אלה, וכמובן גם השנסונים שכה אהב והגיש צורה המיוחדת רק לו: אהבה בת עשרים, אל תלכי מכאן, מארגו, הגבירה בחום ועוד. ניהול מוזיקלי, ניצוח ועיבודים: זיו קוז'וקרו. עיבודים נוספים של פרופ' מיכאל וולפה והמלחין יואב שמש.

מתי? 7 באפריל

איפה? אולם הנרי קראון, תיאטרון ירושלים

צ'ינמה איטליה 2022

פסטיבל הקולנוע האיטלקי יתקיימו בסינמטקים ברחבי הארץ, יציגו סרטים רבים ויכללו גם מחווה לבמאית האיטלקיה לינה ורטמולר שהלכה לעולמה לאחרונה. אורחי הפסטיבל: הבמאי גבריאלה מאינטי עם סרטו פריקס אאוט והבמאי פאולו ג'נובזה ("זרים מושלמים") עם סרטו האחרון "גיבורי על מהחיים".

מתי? 4-14 באפריל

איפה? סינמטק ת"א וסינמטקים ברחבי הארץ

  • עוד באותו נושא:
  • נועם בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully