וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס וויליס פורש ממשחק עקב מחלה נוירולוגית שפוגעת בשפתו ובהבנתו

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 20:13

השחקן פורש בהדרגה מקריירת המשחק לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי - מה שיוביל לאובדן היכולת שלו להבין או לדבר. כך מסרה משפחתו בהצהרה מיוחדת שפורסמה ברשתות החברתיות. "זו תקופה מאתגרת ממש עבור משפחתנו"

ברוס וויליס/אינסטגרם

השחקן ברוס וויליס פורש בהדרגה מקריירת המשחק לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי - מה שיוביל לאובדן היכולת שלו להבין או לדבר - כך מסרה משפחתו בהצהרה מיוחדת שפורסמה ברשתות החברתיות.

"רצינו לשתף את מעריציו המדהימים של ברוס שברוס אהובנו חווה כמה בעיות בריאותיות, ובאחרונה אף אובחן עם אפאזיה, אשר משפיעה על יכולותיו הקוגניטיביות", נמסר בהצהרה. "כתוצאה מכך, ברוס עוזב את הקריירה שהייתה לו כל כך חשובה".

ברוס וויליס. GettyImages
חדשות עצובות. ברוס ויליס/GettyImages

ברוס ויליס (67) התפרסם לאחר תפקידו הבלתי נשכח כג'ון מקליין בסרט האיקוני "מת לחיות" משנת 1988. הוא שיחק בנוסף בעוד עשרות סרטים, ביניהם "ארמגדון", "החוש השישי" ו"ספרות זולה", וזכה בפרס גלובוס הזהב ושני פרסי אמי.

"זו תקופה מאתגרת ממש עבור משפחתנו ואנחנו כל כך מעריכים את האהבה, החמלה והתמיכה שכולם ממשיכים להעניק לנו", נמסר בהצהרה מהמשפחה. "אנחנו עוברים את הסיטואציה הזו כתא משפחתי חזק ורצינו לספר זאת למעריצים שלו כי ידענו כמה הוא חשוב להם כפי שהם חשובים לו. ברוס תמיד אומר 'תחיו את זה' וביחד אנו מתכננים לעשות את זה. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין".

המעריצים ההמומים שיתפו את החדשות ברשתות החברתיות והביעו את כאבם ותדהמתם בשלל פוסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully