וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטילים דופי בשמי הטוב": אלה יוצאת לקרב משפטי מול הפקת "הישרדות"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 11:46

בעקבות הסערה בגמר "הישרדות VIP", הזוכה אלה אייבינדר שכרה עורכי דין והעבירה מכתב להפקת התכנית, שבו היא דוחה את הטענה כי במשימה בגמר מרחה חומר דליק על חבל במטרה לזרז את שריפתו, וטוענת כי ההפקה גורמת ל"לחץ ומתח רב הפוגעים בבריאותה"

הישרדות/צילום: רשת 13

בעקבות הסערה בגמר "הישרדות VIP", הזוכה אלה אייבינדר שכרה עורכי דין והעבירה מכתב לחברת אבוט המאירי, מפיקת "הישרדות", שבו היא דוחה את הטענה כי מרחה חומר דליק במשימה בגמר על החבל במטרה לזרז את שריפתו ולנצח, וטוענת כי זכייתה מוצדקת ונהגה בהגינות. במכתב נטען בין השאר: "ממועד זכייתה בפרס החלו גורמים הלוטשים עיניהם בפרס להפיץ כזבים ובדיות, לפיהם אלה מרחה חומר דליק על החבל במהלך 'מבחן האש' ובכל כך ניצחה את הגברת ג'קי אזולאי. אלה דוחה את טענת הכזב ותיאבק על שמה הטוב בכל הכלים העומדים לרשותה. צפינו ב'מבחן האש' וראינו בבירור שהמגע בחבל נעשה באמצעות האצבע המורה בעוד שבאבן האש נגעה אלה באמצעות האגודל בלבד - עוד בטרם הכריז המנחה 'צאו לדרך'".

המכתב נשלח אתמול להפקה באמצעות עורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול, שייצגו גם את אסי בוזגלו, זוכה העונה הקודמת של "הישרדות", לאחר פסילת קולות מושבעים בעקבות טענת שוחד של ישראל אוגלבו כלפי בני ברוכים. עוד נטען במכתב כי בתכנית הגמר "שיתפה אלה את המשתתפים ואף את עורך התכנית רועי סטריקובסקי שנכנס לחדרה במהלך אירוע הגמר, שהיא חוששת שהפקת התכנית תרטיב את החבל, טרם מבחן האש, על מנת לקדם את זכייתה של ג'קי. לפיכך, הודיעה מפורשות שבכוונתה לבדוק שהחבל לא רטוב. חרף זאת, אתם מנהלים הליך 'בדיקה' אגרסיבי המטיל דופי בשמה הטוב - ביחס לאירוע המצולם מכל כיוון וזווית".

"אנו דוחים בשאט נפש כל ניסיון לטעון שאלה מרחה חומר דליק, כזה או אחר, בשידור ישיר אל מול מאות אלפי צופים - טענה המהווה, מעצם טבעה, לשון הרע כלפי אלה ומעיבה על שמחת הזכייה שהושגה ביושר רב. כמו כן, טענות הכזב והלחצים המופעלים על אלה, על לא עוול בכפה, גורמים לה לחץ ומתח רב הפוגעים בבריאותה - אנו רואים את הפקת 'הישרדות' אחראית למצבה הבריאותי, על כל המשתמע מכך".

אלה אייבינדר עם עורכי דינה, אהרון מלכה ואלעד שאול, ולצדם אסי בוזגלו. באדיבות המצולמים
אלה אייבינדר עם עורכי דינה, אהרון מלכה ואלעד שאול, ולצדם אסי בוזגלו/באדיבות המצולמים

עורכי דינה אהרון מלכה ואלעד שאול הוסיפו ומסרו בתגובה: "אלה אייבינדר זכתה בהישרדות לאחר שהשקיעה את מירב המאמצים, נהגה בהוגנות ובספורטיביות והכינה את עצמה לאתגרים בתכנית. חצי מדינה ראתה בשידור חי שהמגע בחבל נעשה באמצעות האצבע המורה, כדי לבדוק האם החבל יבש, בעוד שבאבן האש המגע היה באמצעות האגודל. לפעמים פשוט צריך לדעת להפסיד בכבוד, זה הכל".

במוצאי שבת התקיים גמר "הישרדות VIP" " שבסופו התקיים מבחן אש בין ג'קי אזולאי לאלה אייבינדר - וזאת לאחר שהשתיים הגיעו לשוויון בקולות המושבעים. בפרסומים בתקשורת נטען כי בתחילת המשימה נראתה אייבינדר כשהיא מורחת חומר דליק על החבל במטרה לזרז את שריפתו ולנצח את המשימה, מה שבסופו של דבר אכן קרה. המחלקה המשפטית של רשת 13 החלה אתמול בבדיקה האם אלה עברה על חוקי הפורמט והאם המהלך תקין. אייבינדר עצמה הכחישה את הטענות ומסרה כי רק בדקה שהחבל יבש. עוד פורסם כי הפקת "הישרדות" מבקשת מאייבינדר לעבור בדיקת פוליגרף.

ג'קי אזולאי אמרה אתמול לוואלה! תרבות: "אם היה איזה משהו שהוא לא כשורה ולא חוקי אני בטוחה שרשת וההפקה יבדקו את זה לעומק כמו שצריך. התעוררתי לבוקר אחרי שחשבתי שכל זה מאחוריי, והנה עוד דרמה. זה בטח עצה שנתנו לאלה - ואם כך זו עצת אחיתופל. זה פשוט בושה. הרבה שורדים אמרו לי שבחיים לא היו עושים איתי עסקים בחיים הפרטיים, אבל מסתבר שבחיים האמיתיים אני הכי נאמנה והכי ישרה שיש. והשאר - פחות. אם אני באמת רוצה שייצא צדק - עדיף שאני לא אדבר. אני חושבת שלמרוח חומר דליק זה לא בחוקים. אם זה נכון - כואב לי מאוד בשביל אלה. זה בטח לא המוח של אלה. בטח מישהו אמר לה לעשות את זה. ומי שאמר לה לעשות את זה פשוט הפיל אותה. מה הרעיון בחוקי משחק אם כל אחד יעשה מה שהוא רוצה? בתחושה האישית שלי זה לא פיירי. אני מקווה שהצדק ייעשה, לכאן או לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully