וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל: "הנגב - מערב פרוע בשליטת עבריינים בדואים"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 20:05

המוזיקאי פרסם פוסט חריג בפייסבוק בו כתב על אובדן המשילות בדרום. "פעמיים בשנה האחרונה - אולצתי לרדת לשולי הדרך על ידי נהגים בדואים, אלימים, מאיימים", כתב וחתם את הפוסט בדרישה "להחזיר מיד את השליטה, החוק, והסדר לכבישי הדרום"

המוזיקאי עידן רייכל פרסם היום (שלישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו כתב כי על המדינה להשיב את החוק והסדר לכבישי הדרום, בעקבות פשיעה מצד בדואים באזור. "פעמיים בשנה האחרונה - אולצתי לרדת לשולי הדרך, על ידי נהגים בדואים, אלימים, מאיימים" , כתב רייכל והוסיף: "הנגב הוא באמת מערב פרוע. בשליטה מוחלטת לשרירות ליבם של עבריינים בדואים, או סתם בריונים".

רייכל סיפר כי הוא נוהג לנסוע ברכבו פעמיים בשבוע לאילת, ולא פעם הוא מרגיש חשש כשהוא מגיע לכבישי הנגב. "פעמיים התחלתי לנסוע מהר מאד, בבריחה מהם, כי הייתי בתחושה שעוד רגע אני נשאר בלי רכב ובלי כלום - במצב הטוב".

"תחושת חוסר האונים, כשאתה נתון לגחמות של פורעי חוק, היא איומה", המשיך רייכל. "אי השליטה בחייך באותם רגעים, המענה האומנם מהיר של המשטרה שעדיין רק מאפשר להם לעקוב אחר מיקומך, אבל בגלל המרחקים העצומים לא מאפשר להם לשלוח ניידת לכל נקודה בזמן מהיר - כל אלה משאירים אותך אבוד, במדינה שלך".

עידן רייכל באולפן וואלה, 7.2.2019. ראובן קסטרו
רייכל/ראובן קסטרו

לטענתו, אין בפוסט ניחוח פוליטי. "המאבק להחזרת השליטה, החוק והסדר בנגב - הוא לא כלי פוליטי, לא איזה תווית או נושא שעליו צריך להתווכח, והוא בטח לא עניין של ימין ושמאל, וגם לא 'מאבק אישי של איתמר בן גביר'".

רייכל חתם את הפוסט בקריאה לתגבר את כוחות המשטרה באזור. "בארה"ב כשעוצר אותך שוטר - אתה רועד. פעם היית מפחד לרדת לרכבת התחתית בניו יורק כמעט בכל שעות היום. אחרי שראש העיר נתן לשוטרים שם לעשות את העבודה, וגיבה אותם - הרבה יותר בטוח שם. להחזיר מיד את השליטה, החוק והסדר לכבישי הדרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully