וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 13 סיימה את הבדיקה: אלה אייבינדר היא זוכת הישרדות VIP

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 14:33

בהודעה מטעם רשת נמסר כי "הבדיקה נערכה בעקבות טענה שעלתה בנוגע למבחן האש שהתבצע בגמר. מספר הבדיקות המקיפות שהתבצעו העלו כי מבחן האש נערך בהתאם לכללי הפורמט ולא נמצא כל פסול בהכרזה על אלה כזוכה"

הישרדות/צילום: רשת 13

עכשיו זה רשמי: אלה אייבינדר היא זוכת הישרדות VIP. רשת 13 הודיעה היום (ראשון) על סיום הבדיקה שנערכה בנוגע למבחן האש בגמר הישרדות VIP. בהודעה מטעם רשת נמסר כי "הבדיקה נערכה בעקבות טענה שעלתה בנוגע למבחן האש שהתבצע בגמר. מספר הבדיקות המקיפות שהתבצעו העלו כי מבחן האש נערך בהתאם לכללי הפורמט ולא נמצא כל פסול בהכרזה על אלה כזוכה".

בשבת שעברה התקיים גמר "הישרדות VIP" שבסופו התקיים מבחן אש בין ג'קי אזולאי לאלה אייבינדר - וזאת לאחר שהשתיים הגיעו לשוויון בקולות המושבעים. בתחילת המשימה נראתה אלה כשהיא לכאורה מורחת חומר דליק על החבל במטרה לזרז את שריפתו ולנצח את המשימה, מה שבסופו של דבר אכן קרה. רשת 13 החלו בבדיקה האם אלה עברה על חוקי הפורמט והאם המהלך תקין. אלה עצמה הכחישה את הטענות ומסרה כי רק בדקה שהחבל יבש.

בסופו של דבר, כאמור, התקיימה בדיקה שבסופה עלה שאלה היא הזוכה החוקית.

הישרדות. רשת 13 הישרדות VIP, צילום מסך
אלה מנצחת/צילום מסך, רשת 13 הישרדות VIP

ביום שלישי עברה אלה בדיקת פוליגרף במהלכה נשאלה, בין היתר, האם מרחה חומר על החוט במהלך מבחן האש. היא השיבה בשלילה. בבדיקה לא התגלו סימני שקר. לאחר הבדיקה פרסמה אייבינדר סטורי בו סיפרה על הימים הקשים שעוברים עליה. "אתם יכולים להגיד עלי מה שאתם רוצים, אבל שקרנית אני לא! ניצחתי בקרב אמיתי וביושר. בעונה הזו יש רק מנצחת אחת, וזאת אני. לכל האנשים שפגעו בשם שלי ובבריאות הנפשית אני מאחלת שזה יחזור אליכם.

הרסתם לי את רגע הכיף של הזכייה ובמקום לחגוג, הייתי צריכה להוכיח משהו שגם כך הוא מאוד ברור. זה מעליב. עם כל השקרנים אנחנו ניפגש בבית המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully