וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב ונינה סולוביוב הם הזוכים בגמר "רוקדים עם כוכבים"

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 23:45

אלכס ונינה זכו במקום הראשון, אחריהם - עדי וחיים. למקום השלישי הגיעו מעין וארטיום. השופטים אנה ארונוב, דוד דביר, אלי מזרחי ורונה-לי שמעון היו אחראים ל-25 אחוז ממשקל הבחירה בעוד שהקהל בבית היה אחראי ל-75 אחוז

מתאפרת כמו יב"ז/NOW רוני שרמייסטר

אלכס שטילוב והרקדנית נינה סולוביוב הם הזוכים הגדולים בגמר "רוקדים עם כוכבים" 2022 שהתקיים הערב (שני) בקשת 12. לפי הצבעת השופטים והקהל בבית, עם למעלה ממיליון הצבעות, המתעמל האולימפי אלכס ונינה הם הזוכים במקום הראשון בגמר "רוקדים עם כוכבים". למקום השני הגיעו עדי אשכנזי וחיים פרשטיין ולמקום השלישי - מעיין אדם וארטיום ליאסקובסקי.

כל אחד מהזוגות בגמר רקד שני ריקודים. הזוכים אלכס ונינה רקדו בתחילה ריקוד ששילב בין פוקסטרוט ורומבה לצלילי השיר "FEELING GOOD", ולאחר מכן הם רקדו פריסטייל לצלילי השיר "אלוף העולם" של חנן בן ארי שאף שלח ברכה מצולמת לזוג. אלכס ונינה קיבלו מהשופטים ציון מושלם של 40 נקודות בכל אחד מהריקודים, ובסך הכול הם קיבלו 80 נקודות. הקהל בבית הסכים עם השופטים רונה לי שמעון, אלי מזרחי, דוד דביר ואנה ארונוב - והעניק להם את המקום הראשון.

"רוקדים עם כוכבים" סיימה את עונתה הראשונה בקשת 12 כתוכנית הנצפית בטלוויזיה בשנה האחרונה (2022) וכתוכנית הריאליטי הכי נצפית בשנתיים האחרונות. ממוצע העונה עד כה עומד על 20.8%.

רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
אלכס ונינה/צילום מסך, קשת 12

הזוג שהודח רגע לפני הגמר ובכך הגיע למקום הרביעי היה יעל בר זוהר ואנטון לפידוס. העונה עצמה גם השיגה נתוני רייטינג גבוהים. המתמודדת היחידה שפרשה באמצע התוכנית הייתה הדוגמנית בר זומר. לפי חוקי הפורמט הבינלאומי, בר זומר ובן זוגה לריקודים מתנאל קונבסקי נאלצו לפרוש מהתחרות אחרי שזומר נפצעה במסגרת החזרות לשלב השידורים החיים. אחרי טיפול ובדיקה, קבעו הרופאים שזומר שברה את רגלה ולכן היא נדרשה למנוחה של מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully