וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד הודיע: נכון לעכשיו ישראל לא תשתתף באירוויזיון בשל בעיות אבטחה

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 10:43

התאגיד מסר כי השב"כ עדכן אותם כי אין באפשרותו לטפל אבטחתית במשלחת הישראלית לאירוויזיון לנוכח שביתת משרד החוץ. בתגובה מסר התאגיד: "לא נוכל לקחת אחריות על ביטחון המשלחת ללא אבטחה מטעם מדינת ישראל". לאור זאת, נכון לעכשיו ישראל לא תשתתף באירוויזיון 2022"

מיכאל בן דוד. רשת 13, צילום מסך
יטוס או לא? מיכאל בן דוד/צילום מסך, רשת 13

בתאגיד השידור הישראלי, כאן, מסרו כי נכון לעכשיו המשלחת הישראלית לא תשתתף באירוויזיון 2022 שיתקיים בטורינו שבאיטליה בשל בעיות אבטחה למשלחת. התאגיד מסר כי השב"כ מסר להם כי אין באפשרותו לטפל אבטחתית במשלחת הישראלית לאירוויזיון לנוכח שביתת משרד החוץ. בתגובה מסר התאגיד: "לא נוכל לקחת אחריות על ביטחון המשלחת ללא אבטחה מטעם מדינת ישראל". לאור זאת, נכון לעכשיו ישראל לא תשתתף באירוויזיון 2022.

ממשרד יחסי הציבור והאסטרטגיה זאביק דרור, המייצג את מיכאל בן דוד, נמסר: "נציג ישראל לאירוויזיון, הזמר מיכאל בן דוד, מלא תקווה שמשרד החוץ והשב"כ יצליחו לפתור את נושא האבטחה ושהמשלחת הישראלית תוכל לצאת לנסיעה. מיכאל עובד במרץ ומשקיע את עיקר זמנו בחזרות לקראת האירוויזיון על מנת לתת את השואו הכי טוב ולייצג את מדינת ישראל בכבוד על הבמה הכי גדולה בעולם, בימת האירוויזיון".

מיכאל בן דוד. רשת 13, צילום מסך
"מלא תקווה". מיכאל בן דוד/צילום מסך, רשת 13

לפני כחודש חשפו תאגיד השידור הישראלי "כאן" ומיכאל בן דוד, נציג ישראל לאירוויזיון, את הגרסה החדשה לשיר I.M עם קליפ חדש מושקע והפקה מוזיקלית משודרגת. השיר I.M , שנבחר ברוב קולות לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, הופץ בעיבוד בינלאומי חדש של אסי טל ובהפקת סאם לסנר, שחתום על רמיקסים רשמיים לביונסה, קניה ווסט וכוכבים נוספים. לסנר עיבד באחרונה את הלהיט "זיקי זיקי" של סטטיק ובן אל ,סנופ דוג וליל בייבי. את הקליפ ביים בן בכר.

בעוד כחודש צפוי לעמוד מיכאל בן דוד על בימת תחרות הזמר הגדולה בעולם ויבצע את השיר "I.M", שנכתב והולחן על ידי חן אהרוני, אסי טל וליאור סעדיה. גמר האירוויזיון יתקיים ב-14 במאי בטורינו שבאיטליה. יומיים קודם ישתתף בן דוד בחצי הגמר השני של תחרות האירוויזיון שיתקיים ב-12 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully