וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי נוי נפרד מאופליה (סטלה מ"אסקימו לימון"): "חבל שהיא זוהתה רק עם הסצנה הנוראית הזו"

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 20:13

אופליה שטראל, שהלכה לעולמה בגיל 81, התפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כ"סטלה המגמרת" בסרט המצליח אסקימון לימון. צחי נוי, ששיחק לצדה, ספד לה: "היא הייתה שחקנית מצוינת. אני לא יודע איך היא הסכימה לתפקיד הזה ואני לא יודע איך אני הסכמתי. אני לא יכול לצפות בסרט היום"

אופליה שטראל. נמרוד סונדרס
"צר לי עליה". אופליה שטראל/נמרוד סונדרס

השחקנית אופליה שטראל, שהלכה לעולמה בגיל 81 בשבוע שעבר, שיחקה בעשרות הצגות ובסרטים רבים. עם זאת, היא התפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כסטלה בסרט המצליח "אסקימון לימון". בריאיון שהעניקה לוואלה! תרבות לפני כעשור סיפרה: "'אסקימו לימון' זה סרט שאנשים אהבו. הוא מכר שלושה מיליון כרטיס, וזה כשהיו כאן ארבעה מיליון אנשים. אהבו אותו ואהבו גם את הדמות שלי, הקהל מת על סטלה המגמרת. עד היום אני יכולה לקבל הנחות אם רק אבוא לחנויות ואגיד שאני סטלה המגמרת, אבל אני אישה תרבותית מכדי לעשות דבר כזה".

בשיחה היום (שלישי) עם וואלה! תרבות ספד לאופליה השחקן צחי נוי ששיחק ב"אסקימו לימון" לצד אופליה, שם היא גילמה את הדמות שזוהתה כ"סטלה המגמרת", אישה שמפתה את בנצי לשכב איתה - והוא בתגובה מביא את חבריו מומו ויהודל'ה להצטרף והם מקיימים איתה יחסי מין בזה אחר זה. "מצער אותי מאוד לשמוע על מותה. היא הייתה שחקנית מאוד מוכשרת, וחבל לי שהיא זוהתה בעיקר עם הסצנה הזאת שעשינו יחד ב'אסקימו לימון'. צר לי מאוד עליה", אמר נוי. "אני יודע שהיא לא חיה עם זה בשלום. לא יודע איך היא הסכימה לתפקיד הזה ולא יודע איך אני הסכמתי. בזמנו כשקראתי את התסריט, כשהגעתי לדפים של הדמות הזאת, התקשיתי לקרוא את התיאור. הצצתי בזווית העין, הבנתי על מה מדובר, ואז דילגתי על הדפים האלה. קיוויתי שזה משהו שרק כתוב ושזה לא יתקיים בכלל, עד לאותו רגע שזה קרה והיינו צריכים לצלם את זה. ערב קודם לא ישנתי טוב. לא הבנתי למה אני נכנס".

מומו (יהונתן סגל), בנצי (יפתח קצור), יודל'ה (צחי נוי) ואופליה שטראל (סטלה) מתוך הסרט "אסקימו לימון". צילום מסך, צילום מסך
הסצנה מתוך אסקימו לימון/צילום מסך, צילום מסך

"הסצינה הזאת הייתה נוראית עבורי. לא יודע איך שרדתי אותה", ממשיך נוי. "הייתי מלא בבהלה ובחוסר נוחות. הייתי מאוד צעיר. זה היה די בתחילת הדרך שלי, אחרי כמה סרטים שעשיתי כבר, אבל תפקיד מאוד מורכב עבורי. הייתי מאוד אמיתי, כי הסיטואציה היתה אמיתית. סיטואציה בלתי נסבלת. עשיתי מאז כל כך הרבה דברים ועדיין מכירים אותי הכי הרבה מזה. ואת אופליה זוכרים רק מזה ולא משום דבר אחר. תראה, צריך גם הרבה אומץ מצדה ומצדי לעשות סצנה כזאת בתקופה ההיא. התפקיד שלה היה אמיתי. אבל אני לא יכול לראות את הסרט היום, וזה לא סרט שאני רוצה שנכדות שלי יראו. מסכנה אופליה. שתנוח בשלום על משכבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully