וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קינאתי כשקיבלת חיקוי ב'ארץ נהדרת' ואני לא": הווידוי של יעל ודני מ"חתונמי"

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 10:29

ד"ר יעל דורון ודני פרידלנדר, שני הפסיכולוגים מ"חתונה ממבט ראשון" ישיקו בסוף החודש פודקאסט חדש בשם "לצערי, נגמר לנו הזמן", שבו ידברו על הכול ללא פילטרים. צפו בקטע מתוך הפודקאסט שבו יעל מתוודה בפני דני על כך שקינאה בו: "רציתי חיקוי גם"

אחרי ההצלחה בטלוויזיה - עכשיו מגיע הפודקאסט: ד"ר יעל דורון ודני פרידלנדר, שני הפסיכולוגים המוכרים מתוכנית הטלוויזיה "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12) ישיקו בסוף החודש פודקאסט חדש שבו הם עומדים לדבר על הכול ללא פילטרים. הפודקאסט, שייקרא "לצערי, נגמר לנו הזמן", יעלה לפלטפורמת הפודקאסטים העצמאיים "קיפודקאסט".

בכל פרק, יעסקו דני ויעל בסוגיות מעולם הדייטינג, הזוגיות והיחסים. הפודקאסט ינסה גם להעניק למאזיניו כלים מקצועיים להתגבר על משברים, לזהות נורות אדומות, לשפר את התקשורת האישית והזוגית, ובעיקר - להשתפר במערכת היחסים.

דני פרידלנדר חתונמי. יוטיוב, צילום מסך
דני פרידלנדר/צילום מסך, יוטיוב

צפו בקטע מתוך הפודקאסט הראשון שעוסק בקנאה בין בני זוג. בקטע מדברים יעל ודני על הפעם שבה יעל קינאה לדני אחרי שזכה לראשונה לחיקוי ב"ארץ נהדרת". בקטע מספר דני כי היה לו מאוד לא פשוט ש"ארץ נהדרת" עשו חיקוי שלו ולא של יעל. "הרגשתי אשמה", הוא מסביר. יעל בתגובה חשפה: "כל השבוע שאלו אותי 'איך את מרגישה עם זה?', והיה לי קשה לומר במשפט קצר את ההרגשה המורכבת שלי לגבי זה. היו לי הרבה הרגשות. בצד השמחה שלי עבורך, ברור שקינאתי ורציתי גם".

יעל ממשיכה ונזכרת: "היו לנו הרבה שיחות אז בטלפון ודיברנו ואמרתי לך כמה אני שמחה אבל גם סיפרתי לך כמה אני מקנאה. בלב שלי קצת שמחתי שזה שודר בשלישי בערב כשיש לי קבוצות וגם ככה לא יכולתי לצפות בזה".

צפו בקטע

הפודקאסט הוקלט וצולם באולפני פרוקאסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully