וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת קילומטראז' נפתחת: עידן "פומפי" בושארי זכה ב"מסעדה הבאה"

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 23:40

השף עידן בושארי ("פומפי") זכה במקום הראשון ב"המסעדה הבאה" של רשת 13 ויפתח את מסעדת "קילומטרז" במלון הברוט בתל אביב, מרשת מלונות בראון. פומפי גבר בגמר על רינת ינסמן

פומפי, המסעדה הבאה/צילום: רשת 13

השף עידן בושארי ("פומפי") זכה במקום הראשון ב"המסעדה הבאה" של רשת 13 ויפתח את מסעדת "קילומטרז" במלון הברוט בתל אביב, מרשת מלונות בראון. פומפי גבר בגמר על רינת ינסמן עם 76.5 נקודות (53.5 נקודות מהשופטים והסועדים ועוד 23 נקודות מהצופים בבית).

עידן בושארי (פומפי) הוא שף וטבח בקבוצת מחנה יהודה, ומלמד בישול לנוער בסיכון, כתיקון לחיים שלו כנער. מיד בתום השידור נפתחה מסעדת קילומטרז' להזמנות לקראת השקתה ב-2 במאי.

פומפי המסעדה הבאה. יח"צ,
בושארי/יח"צ

בריאיון שהעניק למעריב, סיפר כיצד הגיע למטבח: "הייתי צריך מסגרת כדי לא להתפזר, ובגיל 13 התחלתי לעבוד במאפייה אצל חבר של המשפחה. בזמן שכל החברים היו יוצאים לבלות בחופש הגדול, אני הייתי נוסע באופניים בארבע לפנות בוקר למאפייה לעשות באגטים וקרואסונים. הדבר שהכי חרוט אצלי זה איך יום אחד אני מגיע מוקדם בבוקר ראשון למאפייה ואני רואה ארגז קטן ירוק שחברות גדולות היו שולחות כמתנות ללקוחות. והיה שם מקטורן של שף. הרמתי, מדדתי ואמרתי: 'אני רוצה להיות שף'. הוא היה ענק עליי, והחלטתי שאני עובד איתו. מאז הכל רץ. לאט לאט התחלתי לשפר את עצמי, עברתי למסעדה איטלקית, למדתי לעשות פסטות עבודות יד. הייתי גם מבשל הרבה בבית להורים".

עוד סיפר על ההתמכרות לסמים בניו יורק: "טסתי לניו יורק, כי רציתי להתקדם וללמוד תרבויות נוספות וטעמים חדשים", הוא מספר. "עבדתי כשף במסעדה, ומשהו קרה שם שגרם לי לברוח ולהכיר עולם לא טוב. המשפחה הייתה חסרה לי, הצוות של 'מחניודה' היה חסר לי, וזה גרם לי לנסות להדחיק את הרגשות שלי. השתמשתי כל יום במשך חודשים רצוף. השימוש הוא מאוד יקר, סדר העדיפויות שלי השתנה. פתאום אני מעדיף לגור בדירת חדר ורק שאמשיך להשתמש. בסוף כבר איבדתי שליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully