וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף תומר אגאי ("סנטה קתרינה") יצטרף לשולחן השופטים ב"משחקי השף"

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 9:50

השף תומר אגאי, הבעלים של המסעדות סנטה קתרינה והצ'נה, יצטרף בעונה הבאה לאסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט בשולחן השופטים של "משחקי השף" של רשת 13 - כך נודע לוואלה! תרבות. לצד אגאי מצטרפים לתכנית כשופטים גם השפים רז רהב ותמר כהן צדק

השף תומר אגאי, הבעלים של המסעדות סנטה קתרינה והצ'נה, יצטרף בעונה הבאה לאסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט בשולחן השופטים של "משחקי השף" של רשת 13 - כך נודע לוואלה! תרבות. לצד אגאי מצטרפים לתכנית כשופטים גם רז רהב ותמר כהן צדק.


אגאי עבר דרך קולינרית מרשימה עם השנים ועבד במסעדות מישלן מסביב לעולם ובמסעדות מובילות בישראל, ביניהן מסעדת "יפו תל אביב" של השף חיים כהן שבזכותה יצא לדרך עצמאית כשף ובעל מסעדה. מסעדתו הראשונה "סנטה קתרינה" שנפתחה ב-2015 נחשבת לאחת מהמסעדות המצליחות בתל אביב. ב-2021 ,שבע שנים אחרי ההצלחה של סנטה קתרינה, תומר פתח את מסעדת צ'נה בתל אביב.

השף תומר אגאי. דניאל לילה,
אגאי/דניאל לילה

במקביל לאגאי יצטרפו כאמור גם השפים תמר כהן צדק ורז רהב. כהן צדק החלה את דרכה הקולינרית מיד לאחר הצבא בעת שלמדה וטרינריה באיטליה. היא הפסיקה את הלימודים באמצע לטובת לימודי קולינריה. עם סיום לימודי הקולינריה החלה לעבוד כהן במסעדות מישלן בכמה איזורים באיטליה עד ששבה לארץ ופתחה ב-2005 את מסעדת 'וינס ותמר'. כיום תמר היא השפית והבעלים של מסעדת ''קוצ'ינה הס 4'.

רהב החל את דרכו הקולינרית במסעדת 'פופינה'. לאחר שעזב את המסעדה, החליט רהב עם שני שותפיו (ארז זוארס ועידן בלומנטל) לפתוח את מסעדת OCD היוקרתית שנחשבת כיום כאחת מסעדות העילית של ישראל. באחרונה אף דורגה במקום השלישי מתוך חמישים המסעדות הטובות במזרח התיכון על פי הדירוג BEST50.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר אגאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully