וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית ליז שרידן, שגילמה את אמו של סיינפלד, הלכה לעולמה בגיל 93

עודכן לאחרונה: 16.4.2022 / 10:39

שרידן התפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כהלן סיינפלד, אמו של ג'רי סיינפלד בקומדיה המצליחה, וכגברת אוקמונק בקומדיה "אלף". אשת יחסי הציבור של שרידן מסרה לתקשורת האמריקאית כי שרידן מתה בשנתה בביתה שבניו יורק. סיינפלד: "הייתה האם הטלוויזיונית המתוקה והנחמדה ביותר"

ליז שרידן סיינפלד. אתר רשמי, אתר רשמי
ליז וג'רי/אתר רשמי, אתר רשמי

השחקנית ליז שרידן, שהתפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כהלן סיינפלד, אמו של ג'רי סיינפלד בקומדיה "סיינפלד", הלכה לעולמה בגיל 93. אשת יחסי הציבור של שרידן מסרה לתקשורת האמריקאית כי שרידן מתה בשנתה בביתה שבניו יורק.

ג'רי סיינפלד ספד לה בטוויטר. "ליז תמיד הייתה האם הטלוויזיונית המתוקה והנחמדה ביותר שבן יכול לבקש", כתב. "בכל פעם שהיא באה לתכנית זאת הייתה ההרגשה הנעימה ביותר בשבילי. אני כל כך בר מזל שהכרתי אותה".

ליז שרידן נולדה בניו יורק לשני הורים מוזיקאים. היא החלה את הקריירה שלה כרקדנית במחזות זמר. לימים סיפרה כי בשנות החמישים אף פגשה את ג'יימס דין והם אף התארסו ובסופו של דבר נפרדו. שרידן כתבה ספר על הרומן ביניהם, אולם חברו של דין הביע ספק לגבי טענותיה.

ב-1977 הופיעה על המסך לראשונה בתפקיד משני בסדרת הטלוויזיה "קוזאק". בשנות ה-80 הופיעה שרידן רבות כשחקנית משנה בסרטים וסדרות טלוויזיה שונות. תפקידה המשמעותי הראשון היה גילום דמותה של השכנה החטטנית "גברת אוקמונק" בקומדייה הפופולרית של NBC "אלף". ב-1990 לוהקה לתפקיד הלן סיינפלד, אמו של ג'רי בקומדיה "סיינפלד". שרידן הופיעה בכל תשע עונותיה של הסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully