וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי טל פרידמן נבחר להשיא משואה - אך סירב

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 13:40

גורם במרכז ההסברה אמר לוואלה! תרבות: "רצו שפרידמן ידליק משואה בגלל ההתמודדות שלו עם הקשיים בגידול ילדה בעלת מוגבלות". פרידמן: "יש מאות הורים לילדים מיוחדים שמגיע להם להשיא משואה לפני"

טל פרידמן. רונן אקרמן,
סירב. טל פרידמן/רונן אקרמן

השחקן והקומיקאי טל פרידמן נבחר להשיא משואה בטקס יום העצמאות 2022 - אך סירב. כך פורסם לראשונה ב-ynet. לפי הדיווח, הוועדה כבר בחרה בפרידמן, שר התרבות חילי טרופר התקשר לעדכן את השחקן והקומיקאי - אך פרידמן ביקש לוותר על ההזדמנות. טל פרידמן מסר לוואלה! תרבות בתגובה כי "יש מאות הורים לילדים מיוחדים שמגיע להם להשיא משואה לפני. זו המחמאה הכי גדולה שקיבלתי".

ממרכז ההסברה - המטה לאירועים וטקסים ממלכתיים - אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "השנה לראשונה הוגשו לוועדה הציבורית לבחירת מדליקי המשואות כ-5,600 המלצות לקראת טקס הדלקת המשואות במלאות 74 שנה למדינת ישראל, שיתקיים השנה בסימן "יד פוגשת יד אחות". טל פרידמן היה בין אלו שהוועדה הציבורית המליצה עליהם להדליק משואה. אך לאחר שיחה מקדימה שהתקיימה, ולבקשתו של פרידמן עצמו, הוחלט כי לא יהיה בין מדליקי המשואות".

גורם במרכז ההסברה אמר לוואלה! תרבות: "רצו שפרידמן ידליק משואה בגלל ההתמודדות שלו עם הקשיים בגידול ילדה בעלת מוגבלות וזה שהפך את זה לדרך חיים אחרת. זה קשור לנושא של טקס הדלקת המשואות השנה, 'יד פוגשת יד אחות'. הוא סרב מסיבות אישיות".

טקס הדלקת המשואות השנה עוסק בקידום שוויון הזדמנויות בחברה. פרידמן, לצד היותו שחקן וקומיקאי מצליח, אימץ שני ילדים, כשאחת מהן אובחנה עם אוטיזם ופיגור. פרידמן קידם את המודעות לאוטיזם וחשף את חייו הפרטיים. בשנת 2019 עלתה ב"כאן 11" הסדרה "אבא משתדל" שאותה יצר פרידמן על משפחה המתמודדת עם גידול ילדה בעלת צרכים מיוחדים. פרידמן גם שיחק בסדרה וגילם בה את דמות האב. שנתיים קודם לכן, ב-2017, יצר פרידמן סדרה דוקומנטרית בשם "להיות אבא" שעסקה באבהות שלו ושל הורים אחרים, וגם שם חשף את מסע ההורות שלו לתמר, בעלת צרכים מיוחדים.

  • עוד באותו נושא:
  • טל פרידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully