וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך מוכר, כל כך מוזר: כשישראלים מפורסמים הופכים לדמויות הוליוודיות

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 13:42

מי גילמו את ראשי הממשלה לשעבר, מי לא כיכבה בתור גולדה, מי גילם את אורי גלר ואת מי פגשה את גל גדות בגן עדן? בין פסח ליום העצמאות, קבלו חידון משוגע במיוחד על דמויות של אייקונים ישראלים בהוליווד (רק דמויות שהיו באמת, אז אל תחפשו את "אקסודוס" ו"הזוהן")

טריילר הסרט "אוסלו"/HBO

עוד לפני שהקולנוע הישראלי התחיל לעסוק בהיסטוריה הישראלית, התרבות הפופולרית הבינלאומית עשתה זאת - בדרך כלל, כמובן, בהקשרים של סכסוך, מלחמות ומבצעים צבעים הירואיים. מבן גוריון ועד פרס (אבל אולמרט ונתניהו עדיין לא), כמעט כל ראש ממשלה ישראלי זכה לכך שכוכב כלשהו יגלם אותו, ובקרוב נראה סרט נוסף על גולדה מאיר.

נוסף לכך, גם בתחומים אחרים הצמיחה ישראל דמויות שמשכו תשומת לב בינלאומית - אדם נוימן הוא הדוגמה האחרונה לכך. לרגל כל זה, ובעיתוי המיוחד שבין פסח ליום העצמאות, הכנו חידון ובו 11 שאלות על אייקונים תוצרת הארץ שזכו לייצוג בינלאומי, בדרך כלל בסרטים הוליוודיים, אבל בכמה מקרים גם בסרטי ובסדרות טלוויזיה, ואפילו בסרט צרפתי אחד.

שימו לב: החידון מתייחס אך ורק לדמויות שהיו באמת, אז אל תחפשו שאלות על אדם סנדלר ב"אל תתעסקו עם הזוהן" וכיוצא בכך. אם תבקשו יפה, נגיע לזה בפעם הבאה. בינתיים תסתפקו ב-11 השאלות האלה, ותאמינו לנו - זה לא חידון קל, אז מחכה לכם עבודה מאומצת. חג שמח!

נתחיל בשאלה קלה: מי מגלם את אדם נוימן בסדרה החדשה על אודותיו?

מרק איווניר
אוסקר אייזק
ג'ארד לטו
קיאנו ריבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully