וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מ"אהבה חדשה": "כשעידן התחיל איתי הזדעזעתי, רציתי למחוק את הרגע הזה"

קיץ ברבנר, מעריב

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 11:59

שני גולן מ"אהבה חדשה": "היציאה מהדת הייתה עבורי כמו יציאה מהארון, חייתי בשקר מול המשפחה"

אהבה חדשה | שני מתלבטת אם להמשיך עם מיכאל/רשת 13

החלטה לחפש אהבה בטלוויזיה לא הייתה פשוטה עבור שני גולן, כוכבת תוכנית הריאליטי "אהבה חדשה" שמשודרת בימים אלה ברשת 13, ובמסגרתה גולן ושלוש רווקות נוספות נכנסו לבית מרושת במצלמות, כאשר כל אחת בחרה גבר שאיתו תבלה שלושה ימים.

בנוסף להתמודדות הרגילה עם החשיפה הטלוויזיונית, עבור גולן הציפה ההשתתפות בתוכנית גם את תהליך היציאה מהעולם הדתי שעברה זמן לא רב לפני צילומי התוכנית. "גדלתי בבית מאוד דתי", היא אומרת כעת. "להגיע לתוכנית כזו ולחפש אהבה בטלוויזיה זה סופר־חושפני. המון אנשים שהכרתי בצעירותי עדיין לא ידעו שעזבתי את העולם הזה, גם במשפחה שלי זה אף פעם לא נאמר בקול רם ובצורה מאוד ברורה. ובכל זאת, זו תוכנית זוגיות, הדבר הכי אינטימי שהולך להיות על המסך. זה נוגד את המקום שממנו אני באה".

מה גרם לך להשתתף בתוכנית?

"רציתי למצוא דרך לא קונבנציונלית להיכרויות, התייאשתי מהדרכים המקובלות. ניסיתי הכל. רציתי לעשות משהו שונה. זה נהיה נורא קשה, הייתי חייבת לצאת מהקופסה. התוכנית הייתה פתרון".

לא חששת מאובדן הפרטיות?

"מאוד התלבטתי לפני הכניסה לתוכנית, מאוד חששתי לוותר על הפרטיות, אבל אמרתי לעצמי: 'יאללה, חיים פעם אחת', זו חוויה מטורפת. תהיה לי הזדמנות כזו רק פעם בחיים, עם כל הקושי לוותר על הפרטיות שלי".

אהבה חדשה | שני מתלבטת אם להמשיך עם מיכאל. רשת
ההורים לא צופים. שני/רשת

איך הורייך התמודדו עם החשיפה?

"ההורים שלי לא רואים את התוכנית, הם קיבלו ממני הוראה מאוד ברורה לא לראות. אמא שלי לא יכולה להתמודד עם זה. היא ראתה חלק קטן מהפרק הראשון, הם מקבלים עדכונים מהסביבה. זה מאוד קשה שאני לא יכולה לספר על זה לאמא שלי. היא לא בעולם הזה, היא בעולם שלה, אבל זה כל כך שחרר אותי. אני צרודה מאוד, בחיים וגם בתוכנית, והמטפל שם אמר לי: 'יש לך סוד, וזה מה שגורם לקול שלך לא לצאת'. כתוצאה מזה, התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה: 'זה המצב, אני לא אותה בת דתייה שחשבת שאני'. אמרתי לה שהיא צריכה ללמוד לקבל את זה. היה לנו שיח לא קל, אבל זה הוריד לי בלוק מהלב. לקחתי מהבית ערכים מדהימים שאני חיה לפיהם ומלווים אותי, אבל דייקתי את המקום של הדת בחיים שלי. אני לא מרצה יותר, אני עושה מה שנכון לי".

זה נשמע כמו יציאה מהארון.

"זה לגמרי כמו יציאה מהארון. אתה חי בעולם הזה, אתה מנסה לרצות אנשים, אתה רוצה להמשיך בדרך של ההורים. מבחינת אמא שלי, היא נכשלה בחינוך. לפני כן חייתי חיי שקר מול המשפחה, אבל אני בת 35, הפסקתי לרצות. הגיע הזמן".

בתחילה בתוכנית לא רצית לחשוף את גילך. למה?

"כולם שואלים אותי למה כל כך קשה לי להגיד את הגיל. זה לא כי אני בת 35, רווקה ונגמרות לי הביציות. אני בחורה שהתחילה לחיות את החיים שלה בגיל 32. נשים דתיות וחרדיות, וגם נשים שיצאו מהדת, כותבות לי: 'עברתי את הדרך שלך'. קשה לי עם זה שהגעתי לגיל 35, ואני מרגישה שלא חייתי את החיים שרציתי המון שנים. אף פעם לא דמיינתי את עצמי עם שמלת כלה, אני לא לחוצה להתחתן, אבל יש לי שנים אבודות שחייתי בעולם שלא התאים לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיכאל. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אינטואיציה. מיכאל/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

בימים אלו משודרים על המסך הימים שבהם בילתה גולן עם מיכאל נמירובסקי, בן 32 מתל אביב, רופא מומחה לרפואה פלסטית שחי אורח חיים חילוני. בפרק שישודר הערב (24 באפריל, אחרי החדשות, רשת 13) גיסתה של גולן, שחיה אורח חיים דתי, תגיע לפגוש את נמירובסקי ותעביר לו שיעור בתהילים. בסיום הפרק תבחר גולן אם להמשיך את ההיכרות עמו.

מה היה השיקול לבחירה במיכאל מבין הרווקים שהוצעו לך?

"החלטתי שאני הולכת לפי אינטואיציה. ראיתי שאני נמשכת אליו. לבחירות האלו באתי מהבטן. בסופו של דבר היה לנו חיבור בהומור ובהבנה. אנחנו משדרים על אותו גל. הרבה אנשים הרימו גבה על הבחירה שלי. אני הולכת ברחוב ונשים עוצרות אותי ושואלות: 'למה, למה?'. אפילו אמא שלי אמרה: 'למה בחרת בהוא עם הקעקועים?', מהקצת שהיא ראתה. אני רגילה למצב הזה, היו לי הרבה מערכות יחסים עם אנשים מאוד שונים ממני, לא מהעולם או מהרקע שלי. אני לא מגדירה את עצמי כבן אדם דתי אדוק. חשבתי שזה משהו שאוכל להתמודד איתו. אפשר לחיות בדו־קיום בעניין הזה. אפשר למצוא את הדרך".

למה החלטת להביא את גיסתך לפגוש את מיכאל?

"אנחנו מאוד מחוברות, היא החברה הכי טובה שלי. היא חזרה בתשובה בעקבות החתונה עם אחי. היא באה מעולם מאוד חילוני, והיא החליטה להביא את העולם הדתי למיכאל. היא ניסתה להראות לו את השורשים שאני באה מהם, את המקום שאני באה ממנו. אפשר לראות בפרק שמיכאל לא כל כך מתחבר, הוא לא מבין מה אנחנו עושים. ראיתי שקשה לו, הוא לא התחבר בשום צורה, הוא הרגיש לא נוח בסיטואציה".

דנה ועידן, אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
מצב נורא. עידן (משמאל)/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

בשבוע שעבר התעוררה סערה לאחר שידור פרק שבו ארבעת הזוגות ערכו סעודה משותפת, ובה עידן מסורי, בן זוגה של המשתתפת דנה בן ארי, פנה לגולן בזמן שזוגתו הלכה לשירותים, ובין היתר אמר לה: "אני לא נמשך לכל הדבר הגרנדיוזי הזה, לכל השואו הזה. הסגנון שלך, השקט הזה, יותר מושך אותי מרעש וצלצולים". הסיטואציה התפרשה כאילו הוא מנסה להתחיל איתה, ולאחר שספג ביקורת, הסביר מסורי בפוסט: "רציתי לשתף. חיפשתי אוזן קשבת. כשפניתי לשני וסיפרתי לה שהנשים שאיתן אני נוהג להיות בחוץ יותר מזכירות אותה, זה לא הגיע ממקום של להתחיל איתה חלילה".

איך הרגשת בסיטואציה הזו?

"עידן עשה צעד מאוד לא לעניין שהעמיד אותי במקום לא נוח. זה היה מצב נוראי מבחינתי, עמדתי שם בסיטואציה לא נעימה. מצד אחד לא רציתי להרוס לחברה טובה, הם כן פיתחו שם משהו יפה. מצד שני, היא חברה והייתי רוצה שהיא תגיד לי אם לצורך העניין מיכאל היה עושה את זה לה. זה לא מתאים ולא גברי, הייתי בשוק. הסברתי לו שגם לי יש דברים שלא קל לי איתם עם מיכאל, וגם יכול להיות שיש דברים שהוא לא אוהב, כן צריך לתת צ'אנס. אחרי השידור הרבה אנשים רצו לדעת אם סיפרתי לדנה בסוף, שאלו איך הרגשתי, אמרו לי שראו שנורא לא נוח לי. אני לא מוחמאת מזה בשום צורה, אני מזועזעת. הייתי רוצה לעשות דיליט לרגע הזה".

למה לדעתך הוא אמר לך את זה?

"אני חושבת שהוא לרגע חשב שהוא במציאות, אולי אהב משהו שהוא ראה, והחליט להגיד מה שהוא חושב".

מה גילית על עצמך בתוכנית?

"הצלחתי להבין את רמת הביקורתיות שלי, כמה היא נוראית. ביומיום אתה לא רואה את זה, אתה חי בדפוס התנהגות. זה עוזר לראות את זה מהצד ולהבין מה אני יכולה לשחרר, איך להיות יותר רכה. אני גם רואה שאני אישה חזקה וכנה, אני מביאה את האמת שלי, אני מקבלת המון תגובות. אנשים מתחברים לאותנטיות, אין לי מסיכות, לא בחיים ולא בתוכנית. אני נותנת צ'אנסים, אני באמת נותנת הזדמנות אמיתית - משהו שאנחנו לא עושים הרבה בחוץ. גם עם מיכאל - יש פערים, ואני מנסה לגשר עליהם ולתת לזה צ'אנס. זה חשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • אהבה חדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully