וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת קצרין מבטלת את הופעתו של אפרים שמיר: "נגוע באמירות גזעניות כלפי הציבור"

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 18:41

ראש מועצת קצרין מודיע כי הופעת אפרים שמיר, שתוכננה ביישוב ביום העצמאות, בוטלה בשל "אמירות גזעניות", כדבריו. שמיר: "מבין ומכבד"

יומיים אחרי שהודיעה כי אפרים שמיר יופיע על במות יום העצמאות אצלה, מועצת קצרין מבשרת לתושביה שההופעה בוטלה. הסיבה, על פי ההודעה של ראש המועצה, דימי אפרצב: התבטאויות גזעניות של הזמר.

"תושבים יקרים, הצטערתי לגלות כי האמן שהוזמן להופיע ביום העצמאות על במת קצרין נגוע האמירות גזעניות כלפי הציבור. תופעה כזאת לא תהיה בקצרין", כתב אפרצב בפייסבוק. "בהחלטה משותפת של כלל הגורמים החלטנו לבטל את הופעתו! אינני מוכן בשום פנים ואופן לתת במה למי שפוגע בכור ההיתוך הישראלי, שהוא חלק מאבני היסוד של קהילת קצרין".

אפרים שמיר. רענן כהן, מעריב
אפרים שמיר/מעריב, רענן כהן

"מאז ומתמיד יום העצמאות בקצרין צוין כאירוע קהילתי שבו חיזקנו את האחדות הקהילתית שכל כך חשובה לנו", הוסיף אפרצב. "לא שיתפנו פעולה עם העושק של מחירים מוגזמים שדרשו פעם אומנים מסוימים על הופעתם. בחודשים הקרובים יעלו על הבמות בקצרין מיטב האמנים בזמר העברי - עדן חסון, אנה זק ולהקת טיפקס. ביום הולדת של המדינה יעלה על הבמה רק מי שמחובר למיינסטרים הישראלי וגורם לתחושת חיבור ולא פירוד, וגם לא עושק את הציבור בגלל ההזדמנות".

לשאלת וואלה! תרבות באילו התבטאויות מדובר, ענה אפרצב: "אני בטוח שאם תדפדף בגוגל תמצא לא מעט. לא חשבנו לבדוק וגם לא חיפשנו. חשבתי לפרגן לווטרנים של הזמר העברי הקלאסי, לא תיארתי לעצמי שנמצא את עצמנו במצב כזה. בסוף לא ויתרנו וכן מביאים מישהו אחר מהלהקה - אלון אולארצ'יק. מאוד חבל לי ועצוב לי שזה המצב היום בארץ. אין לאנשים רסן. חבל".

אפרים שמיר מסר בתגובה: "ההופעה אכן בוטלה לבקשתו של ראש העיר קצרין, אני מבין ומכבד את בקשתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully