וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"סאלח שבתי" ועד "לשחרר את שולי" - 74 שאלות על קולנוע ישראלי

אבנר שביט, דגן ואלד

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 21:38

עד כמה אתם בקיאים בקולנוע כחול-לבן? לרגל יום העצמאות ה-74, ערך סינמטק ירושלים חידון מיוחד על הסרטים שנעשו כאן לאורך כל השנים הללו. מוכנים לאתגר? אז הנה כל השאלות. נראה אתכם מקבלים 74 מ-74, או אפילו משהו קרוב לזה

טריילר הסרט "לשחרר את שולי"/יונייטד קינג

יום העצמאות הוא כמובן עיתוי טוב להוקיר את הקולנוע הישראלי, ובהיותו יום חג הוא הזדמנות טובה לערוך חידונים חגיגים. סינמטק ירושלים שילב היום בין שתי ההזדמנויות הללו וערך חידון מיוחד לכבוד יום העצמאות, עם לא פחות מ-74 שאלות על הסרטים שנעשו כאן במשך כל השנים הללו.

את החידון כתבו אבנר שביט, מבקר קולנוע בוואלה! תרבות ודגן ואלד, יקיר המערכת. לאחר שהוא התקיים בפורמט פיזי, אנחנו שמחים להציג אותו גם בצורה וירטואלית. האם תצליחו לקבל ניקוד גבוה יותר מן המשתתפים בירושלים? האם תקבלו 74 מ-74 או אפילו קרוב לזה?

וזו גם הזדמנות טובה להמליץ לכם לבדוק, היום ובכל הימים האחרים, את הפעילויות של סינמטק ירושלים, אחד המוסדות שמעודדים ומקדשים קולנוע ישראלי בצורה המרשימה ביותר; ובעיקר לבקר באתר החדש של הארכיון הישראלי לסרטים שלו, שיש בו את האוסף הגדול, החשוב, המגוון והנגיש ביותר של סרטים תוצרת הארץ, מכל השנים ומכל הסוגים.

יחי הקולנוע ותחי מדינת ישראל!

איזה סרט ישראלי בחר קוונטין טרנטינו כסרט הכי טוב של השנה שבה יצא?

"ביקור התזמורת"
"מי מפחד מהזאב הרע"
"ואלס עם באשיר"
"אסקימו לימון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully