וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הקאמרי רן גואטה הודיע על סיום תפקידו "עקב חילוקי דעות עם ההנהלה"

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 15:29

אחרי ארבע שנים הודיע גואטה על סיום תפקידו. בהודעתו כתב: "אחרי ארבע שנים בתפקיד ולאחר התמודדויות רבות ומורכבות, בהן משבר הקורונה, בנייה מחדש ושיקום מארג העובדים בתיאטרון, אני מסיים את תפקידי עקב חילוקי דעות מקצועיים ביני לבין ההנהל"

מנכ"ל התיאטרון הקאמרי רן גואטה הודיע היום (שלישי) על סיום תפקידו. בהודעתו כתב: "אחרי ארבע שנים בתפקיד ולאחר התמודדויות רבות ומורכבות, בהן משבר הקורונה, בנייה מחדש ושיקום מארג העובדים בתיאטרון, אני מסיים את תפקידי עקב חילוקי דעות מקצועיים ביני לבין ההנהלה. זאת הייתה גאווה עבורי לעמוד בראש מוסד התרבות הגדול והמוביל בארץ, לעסוק בקידום התרבות, היצירה ובהבאת קהלים רבים ומגוונים לקאמרי. מצב התיאטרון מצוין - הן ברמה האומנותית והן ברמה הכלכלית. אני מאחל לקאמרי הצלחה, שגשוג יצירתי וסיפוק לכל אחד מעובדי התיאטרון ולעומדים בראשו".

יו"ר הועד המנהל של הקאמרי ליאורה מינקה מסרה: "הוועד המנהל קיבל את הודעת סיום עבודתו של מנכ"ל התיאטרון. הוועד מודה לרן על ארבע שנות עבודתו בתנאים מאתגרים ובתקופה רבת שינויים. ההנהלה תפעל כדי להמשיך את עבודת התיאטרון כמוסד תרבות מוביל בישראל".

רן גואטה (47), יליד ותושב תל אביב-יפו, שימש כמנכ"ל הקאמרי במשך כארבע שנים אחרי כ-11 שנים בתפקיד מנכ"ל תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער. בין השנים 2007-2003 ניהל את תיאטרון גבעתיים ובין השנים 2003-1999 את תיאטרון הפרינג' בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

רן גואטה מנכ"ל תיאטרון הקאמרי. כפיר בולוטין,
רן גואטה/כפיר בולוטין

שמוליק יפרח, שכיהן כמנכ"ל הקאמרי לפני גואטה, פרש מתפקידו אחרי 10 חודשים בלבד, לטענתו "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות". בהודעת ההתפטרות שמסר, הוא כתב: "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות, אני נאלץ להתפטר מתפקידי כמנכ"ל התיאטרון. קשה להסביר במלים את מידת הצער שאני חש, ואולם יש נסיבות בהן סדרי העדיפויות - מכתיבים קבלת החלטות לא קלות כגון זו".

הודעתו על פרישה בתום כ-10 חודשים בלבד התקבלה בהלם על ידי שחקני ועובדי התיאטרון. יפרח טען בהודעתו הכתובה כי הוא פורש "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות". גורמים בתיאטרון אמרו אז לוואלה! תרבות כי חשו צער, כעס ואכזבה על עזיבתו המיידית, והיה בקאמרי מי שאמר כי "הדרך שבה יפרח עזב אינה מתקבלת על הדעת ואינה אחראית. הוא צריך היה לעשות את זה בצורה יותר פתוחה, לכנס עובדים, לבוא ולדבר, ולא לעשות דבר כזה כל כך מהר, מבלי להכין אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully