וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד סבאג' ("שנות הקסם") פוטר מבימוי עונת הקאמבק בשל "התנהגות בלתי הולמת"

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 17:34

השחקן והבמאי פרד סבאג', שהתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כקווין ארנולד ב"שנות הקסם", פוטר מתפקיד במאי החידוש של "שנות הקסם" בעקבות חקירה שנולדה בעקבות תלונות על התנהגות בלתי הולמת על הסט

כוכב העבר יפסיק לביים את הקאמבק: השחקן והבמאי פרד סבאג', שהתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כקווין ארנולד ב"שנות הקסם", פוטר מתפקיד במאי החידוש של "שנות הקסם" בעקבות חקירה שנולדה בעקבות תלונות על התנהלות בלתי הולמת מצדו. על פי דיווח באתר דדליין, בדיסני החליטו לפטר את סבאג' מבימוי והפקת הסדרה עקב מספר תלונות שהוגשו נגדו ובהן נטען כי הוא מתנהג בצורה בלתי הולמת על סט הצילומים. נפתחה כאמור חקירה והוא פוטר מתפקידו.

"באחרונה הועברו לנו תלונות על התנהגות בלתי הולמת מצד פרד סבאג'", נמסר מטעם אולפני 20th television שבבעלות דיסני. "בהתאם למדיניות שלנו נפתחה חקירה בנושא. ברגע שהסתיימה החקירה התקבלה החלטה להפסיק את עבודתו של המפיק והבמאי של 'שנות הקסם'". בהודעה לא נמסרו פרטים בדבר ההאשמות והתלונות נגד סבאג'.

הגרסה המחודשת של "שנות הקסם" עלתה ברשת ABC האמריקאית בחודש ספטמבר האחרון. כמו בגרסה המקורית, עלילתה מתרחשת בשנות השישים ועוקבת אחר התבגרותו של נער בפרברים האמריקנים, אלא שבמקרה הזה מדובר במשפחה שחורה באלבמה. סבאג' לא מככב בה.

שנות הקסם. GettyImages
פרד סבאג' (מימין)/GettyImages

בשנת 2018 טענה השחקנית אלי מילס, שגילמה בסדרה את דמותה הבלתי נשכחת של נורמה ארנולד, אמו של קווין, כי הסיבה לביטול "שנות הקסם" היא תלונה על הטרדה מינית אותה הגדירה כ"מגוחכת לחלוטין". התלונה הוגשה בין השאר נגד פרד סבאג', שגילם כמובן את בנה בסדרה.

"פרד הוא היצור הכי נפלא, מתוק ולא מזיק שאי פעם הילך על כדור הארץ", אמרה. אך במהלך צילומי העונה השישית, שבסופו של דבר התגלתה כאחרונה של הסדרה, מעצבת תלבושות בשם מוניקה לונג, שהייתה אז בשנות השלושים לחייה, הגישה תביעה נגד סבאג', שהיה בן 16, ונגד ג'ייסון הארווי, שהיה אז בן 20 וגילם את אחיו ארנולד. היא טענה כי שניהם תקפו אותה מילולית ופיזית, מה שמנע ממנה לבצע את עבודתה כהלכה והוביל לפיטוריה. שני השחקנים הכחישו זאת מכל וכל.

התביעה על ההטרדה, יש לציין, דווחה בזמן אמת בלוס אנג'לס טיימס, אך בימים שטרום המודעות לנושא והרשתות החברתיות, הנושא לא עורר רעש ותהודה ולא דובר בו מאז, בטח לא בהקשר של ביטול הסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • שנות הקסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully