וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חשבתי על ההשלכות": האיש מאחורי דודו פארוק מדבר לראשונה

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 9:11

אורי קומאי, השחקן מאחורי הדמות של הראפר הפרוע והפרובוקטיבי דודו פארוק, נחשף אמש לראשונה בחדשות 12. קומאי התנצל על הפרובוקציות, סיפר בריאיון כי לא הצליח להתמודד יותר עם הביקורת הקשה שחטף - והציג את חייו החדשים כמוזיקאי בכפר ורדים

דודו פארוק אורי קומאי. חדשות 12, צילום מסך
אורי קומאי/צילום מסך, חדשות 12

אורי קומאי, השחקן מאחורי הדמות של הראפר הפרוע והפרובוקטיבי דודו פארוק, נחשף אמש לראשונה בריאיון שהעניק לחדשות סוף השבוע בערוץ 12. קומאי התנצל על הפרובוקציות, סיפר בריאיון כי לא הצליח להתמודד יותר עם הביקורת הקשה שחטף - והציג את חייו החדשים כמוזיקאי שמתגורר בכפר ורדים.

קומאי סיפר כי דמותו של פארוק נולדה במקרה, כשצילם סרטונים מצחיקים לחברים בצבא. "בהתחלה זה היה בכלל בלי מבטא, ואז אחרי זה, לאט-לאט הוא המציא את עצמו. בצבא זה התחיל לתפוס תאוצה. פשוט בכל פעם, כל דבר שאתה עושה טוב יותר מהקודם. שיר ראשון - 20 אלף צפיות, שיר שני - 80 אלף צפיות, שיר שלישי - 100 אלף צפיות". מהר מאוד תפס קומאי תאוצה, נבחר לגבר הסקסי ביותר בישראל ואף קיבל דמות ב"ארץ נהדרת": "זה קרה מאוד-מאוד מהר. אתה נמצא על רכבת ב-400 קמ"ש וכולם נמצאים על רכבת ב-80 קמ"ש והיא מעיפה רוח. ולקחתי את זה בחשבון".

השירים שיצר עוררו סערה עצומה, בעיקר בקרב הורים, בגלל הטקסטים הגסים, האלימים והשוביניסטים. שיא המחאה פרץ אחרי שיצא השיר "מים", שהוביל גם לביטול הופעותיו. "זה היה דפוק, ולא הבנתי את זה בזמן שעשיתי את זה. זה היה דפוק, הבנתי את זה אחר כך. תסתכלי איך הוא מדבר. הוא אומר כל מיני דברים שנשמעים ממש חרא להרבה אנשים, ואני מבין את זה. אם מישהו באמת נפגע מזה, זאת לא הייתה המטרה, אבל זה לא משנה, זאת הדמות, זאת האומנות, זאת היצירה".

דודו פארוק. יוטיוב, צילום מסך
"לא חשבתי". פארוק/צילום מסך, יוטיוב

קומאי נשאל בריאיון מה הייתה המטרה של הדמות. "לראות את העולם דרך הדמות הזאת. תראו איך העולם נראה, תראו איך אנשים נראים. ככה אנחנו נראים. זה משחק, אני שחקן. זה כל כך פשוט, אני שחקן". בתשובה לשאלה האם מנהליו לחצו עליו להגזים ולהקצין, השיב: "כן, אבל אין שום סיבה להאשים אף אחד. אני זה שנתן ללחץ הזה לקרות ולא חשבתי על ההשלכות, זה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully