וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוג דני פרידלנדר עוזב את "חתונה ממבט ראשון"

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 18:53

פרידלנדר הודיע שלא ישתתף בעונה הבאה ומסר בתגובה: "לאחר השתתפות בארבע עונות רצופות לצערי קיבלתי החלטה קשה שלא לקחת חלק בעונה השישית של התוכנית בגלל אילוצי לוחות זמנים ורצון להתמקד בקידום פורמט טלוויזיה חדש ומקורי משלי". יעל דורון: "עצובה שנגמרה תקופה"

דני פרידלנדר חתונמי. יוטיוב, צילום מסך
עוזב. דני/צילום מסך, יוטיוב

רעידת אדמה בלהיט הענק של קשת 12: הפסיכולוג דני פרידלנדר עוזב את "חתונה ממבט ראשון" ולא ימשיך לעונה הבאה. פרידלנדר ילווה כמובן את העונה שעולה מחר, אך הוא הודיע לקשת 12 על כך שהחליט בלב כבד לא להמשיך לעונה הבאה שצפויה להצטלם בחודשים הקרובים. פרידלנדר מלווה את התוכנית מאז העונה השנייה. העיתונאי ערן סוויסה פרסם את הידיעה לראשונה.

דני פרידלנדר מסר בתגובה: "לאחר השתתפות בארבע עונות רצופות לצערי קיבלתי החלטה קשה שלא לקחת חלק בעונה השישית של התוכנית בגלל אילוצי לוחות זמנים ורצון להתמקד בקידום פורמט טלוויזיה חדש ומקורי משלי אותו אני מפתח וקשור בעולמות הטיפול ואשר זוכה להענות טובה בארץ ובעולם".

שותפתו לצוות הפסיכולוגים בתוכנית, ד"ר יעל דורון, מסרה לוואלה! תרבות: "אני עצובה מההחלטה של דני לעזוב אחרי שותפות הדוקה שנרקמה בינינו במהלך העונות של חתונמי, אבל אני מבינה ומקבלת את ההחלטה שלו - הוא המציא פורמט חדש גאוני, ועסוק עכשיו כבר בפרויקט הבא שלו. דני הוא כוכב טלוויזיה מדרגה ראשונה, פסיכולוג מצוין והכי חשוב - חבר יקר שלי. אני יודעת שיצליח בהמשך ועצובה שנגמרה תקופה".

חתונה ממבט ראשון. דרור "ג'ימי" בנימיני,
"עצובה". דני ויעל/דרור "ג'ימי" בנימיני

בריאיון שהעניק לוואלה! תרבות בצוותא עם הקולגה שלו מהתוכנית, יעל דורון, אמר דני: "גם אנחנו מופתעים כל פעם מחדש כמה התכנית הזו נמצאת בלב השיח של כולם. היא כבר מזמן לא תכנית טלוויזיה. עוצמות האהבה שאנחנו מקבלים - וגם הביקורות - הן נורא חזקות. זה רק הולך ומחריף. התכנית נהייתה ממש תופעת תרבות וזה ממש כיף לראות כמה היא משפיעה על אנשים".

באשר לטיפול המוצג על המסך ב"חתונמי", אמר: "כל הזמן רואים פאנצ'ים שלנו. טיפול אמיתי זה לא רק רגעי שיא. זה כמו זוגיות, זה מורכב מהמון רגעים קטנים ובנאליים. גם טיפול הוא מסע סיזיפי. כשאנשים אומרים שהם 'רוצים כמו בטלוויזיה', הם מתכוונים שהם רוצים את העוצמות של טיפול שהם רואים בטלוויזיה. זה מחמיא לנו אבל זו לא כל העבודה שלנו. אנחנו יושבים שם שעות ארוכות ומטפלים בזוגות ובסוף רואים שלוש דקות שמקדמות את הסיפור, שזה נורא יפה וחשוב אבל זה לא בדיוק טיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully