וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז האירוע המוחי: צביקה פיק חוזר אל הבמות

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 10:03

אחרי הפסקה ממושכת שנגרמה בעקבות האירוע המוחי שחטף, יעלה המוזיקאי סדרת מופעים חדשה במועדוני זאפה החל מהחודש הבא

לראשונה מול קהל מאז שלקה בשבץ צביקה פיק מופיע מול קהל, במסיבת העיתונאים לפסטיגל/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שגיא בן נון

בשורות משמחות לחובבי המוזיקה: המוזיקאי צביקה פיק חוזר אל הבמות, לראשונה מאז האירוע המוחי שחטף לפני כארבע שנים. פיק יעלה סדרת מופעים חדשה במועדוני זאפה החל מהחודש הבא. המופע הראשון יתקיים ב-3 ביוני בזאפה תל אביב ולאחר מכן יופיע במועדוני זאפה בחיפה, באר שבע, ירושלים, כרם ברקן, הרצליה ואלמא שבזיכרון יעקב. במופע יבצע פיק את כל להיטיו האהובים מכל השנים. פיק אמנם הופיע אחרי האירוע המוחי בפסטיבל ב-2019, אולם הפעם - בניגוד לאז - הוא הולך לשיר בקולו וללא פלייבק.

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה, מסר: "אנו מתרגשים עם חזרתו של צביקה פיק, 'המאסטרו', לקדמת הבמה במועדוני זאפה. שיריו של צביקה הפכו לקלאסיקות המלוות כל אחת ואחד מאיתנו ואין ספק שפיק נחשב לאחד היוצרים הישראלים הגדולים ביותר ולפורץ דרך שהביא אל קדמת הבמה את מוזיקת הדיסקו והפופ. אין לי ספק כי גם הפעם הוא יתקבל בחיבוק חם ואוהב על ידי הקהל".

לפני כחודשיים אושפז פיק בבית חולים איכילוב לאחר שחש ברע. בסביבתו מסרו אז כי סיבת האשפוז היא "קלקול קיבה כנראה", ואכן אחרי מספר ימים הוא שוחרר.

פסטיגל 2019. ראובן קסטרו
חוזר לבמה. פיק/ראובן קסטרו

כזכור, לפני קרוב לארבע שנים, בערב יום העצמאות, במהלך טיסה מלונדון לישראל, חש פיק ברע. המטוס קיים נחיתת חירום בווינה, פיק הועבר לאשפוז, והתברר שעבר שבץ מוחי. לאחר כשבוע עבר לאשפוז בבית חולים בארץ, ומשם למרכז שיקומי.

שנה לאחר האשפוז, שבמהלכו איבד את יכולות הדיבור והתנועה ותקשר עם בני משפחתו רק באמצעות דפים, הוא למד לדבר מחדש במסגרת תהליך שיקום ארוך. בריאיון שהעניק בזמנו לחיים אתגר סיפר על הקושי בבגידת הגוף, על ההתמודדות עם החיים שהשתנו ועל רגעי חוסר האונים. "חיכיתי הרבה זמן במסדרון שומם. רציתי לשירותים ולא היה לי קול לקרוא למישהו. זה היה נורא".

בריאיון נשאל פיק מה יקרה אם לא יוכל לחזור להופיע. "אני לא יודע מה יכול להיות, אבל אם זה תלוי בי אני אחזור להופיע. זה מה שאני יודע לעשות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

תאריכי המופעים הקרובים:

3.6 מועדון זאפה ת"א, 10.6 מועדון זאפה חיפה, 24.6 מועדון זאפה ב"ש, 30.6 מועדון זאפה ירושלים,
7.7 זאפה כרם ברקן, 15.7 מועדון זאפה הרצליה, 22.7 אלמא - מרכז אמנויות.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully