וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכן לישראל: תערוכת המולטימדיה שתציג את ואן גוך ומונה - ותערוכת פרידה קאלו

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 9:16

ב-10 ביוני תיפתח במוזיאון רמת גן תערוכת מולטימדיה דיגיטילית ענקית שתאגד את האומנות של מונה, ואן גוך, סזאן, קנדינסקי, קלימט ואמנים נוספים. היצירות יוצגו על גבי חללים ענקים ב-360 מעלות. בנוסף בסוף מאי גם התערוכה המדוברת מיצירות פרידה קאלו תגיע לחולון

ב-10 ביוני תיפתח במוזיאון רמת גן תערוכת מולטימדיה דיגטילית ענקית שתאגד את האומנות של מונה, ואן גוך, סזאן, קנדינסקי, קלימט ואמנים נוספים. היצירות יוצגו על גבי חללים ענקים ב-360 מעלות באמצעות טכנולוגיות הקרנה מתקדמות. היא תתפרש על פני 3,000 מטר רבוע.

תערוכת TOMORROW תוצג באמצעות 100 מקרני לייזר, משקפי VR ומסכים אינטראקטיביים אשר יתפרסו בחללים דיגיטליים במוזיאון. טכנולוגיה זו מאפשרת להציג אמנים מהמאה ה- 19 והמאה ה- 20 באמצעים של היום ובכך להנגיש את האמנות הקלאסית והאמנות העכשווית. בנוסף יוצג מתחם NFT ומתחם VR.

תערוכת ואן גוך. לויד אלן טיביאן,
תערוכת המולטימדיה שתוצג במוזיאון רמת גן/לויד אלן טיביאן

תערוכה מיצירות פרידה קאלו

במקביל, גם תערוכת פרידה קאלו הבינלאומית מגיעה לישראל. אחרי שהוצגה בערים רבות ברחבי העולם, היא מגיעה למתחם הקוביה בחולון החל מ-29 במאי. התערוכה תתפרש על פני שטח של 1,000 מ"ר ומגיעה לישראל בהשקעה של 6 מיליון שקלים. גם בתערוכה זו יוצגו היצירות ב-360 מעלות באמצעות טכנולוגיות הקרנה חדשניות.

תערוכת פרידה קאלו. יח"צ,
תערוכת פרידה קאלו/יח"צ

פרידה קאלו נולדה במקסיקו ב-1907 לאב גרמני ואם מקסיקנית והפכה לאחת האמניות הגדולות בדורה שהתפרסמה בזכות הדיוקנאות העצמיים שלה. היא חלתה בפוליו כילדה ועברה תאונת דרכים קשה מאוד בגיל 18, ממנה סבלה כל חייה עד מותה בטרם עת בגיל 47. פרידה קאלו נישאה לצייר הנודע דייגו ריברה וסיפורם המשותף רווי גם הוא דרמות וסופר לא מעט בציוריה. חייהם הזוגיים ידעו עליות ומורדות ובגידות הדדיות, בין היתר לקאלו היה רומן מפורסם עם המהפכן הקומוניסטי לאון טרוצקי. יצירתה של קאלו זכתה להערכה מרובה לאחר מותה, בחייה הציגה תערוכת יחיד אחת בלבד. בסרט הביוגרפי שיצא על חייה גילמה אותה פנלופה קרוז. בשנת 2021 נמכר דיוקן עצמי שלה במחיר שיא לאמן לטיני - 34.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully