וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענק הזמר הטורקי ופסטיבל קולנוע צרפתי: 7 המלצות לאמצע מאי

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 12:42

עומאר פארוק טקבילק מגיע למופע בישראל שבו יארח גם את עידן רייכל ומארק אליהו, פסטיבל קולנוע צרפתי יציג כמה מהסרטים המסקרנים ביותר - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס

פסטיבל הקולנוע הצרפתי

החגיגה שמפגישה בין הקולנוע הצרפתי לפרנקופילים בישראל חוזרת עם מהדורה עמוסת בכל טוב: "אייפל" על האיש שעמד מאחורי אתר התיירות המפורסם בפריז; "אשליות אבודות" ו"שלום ולא להתראות" שהיו הזוכים הגדולים של האוסקר הצרפתי לפני ואחרי הקורונה; "הכל עבר בשלום" של פרנסואה אוזון בכיכובה של סופי מרסו שהתחרה במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל קאן; והסרטים החדשים של איזבל הופר, ז'ולייט בינוש ועוד כוכבות.

מתי? מ-16 במאי

איפה? בסינמטקים ברחבי הארץ

פסטיבל סרטי אקלים

הוצאת רדיקל - בית לרעיונות - מקיימת סופשבוע ארוך שכולו סרטי אקלים והרצאות בנושא. רדיקל היא הוצאת ללא כוונות רווח שכוונותיה להילחם במשבר האקלים בכל דרך המוכרת לה. הפסטיבל יתקיים בין 11-14 במאי (ימים רביעי עד שבת) בקולנוע קנדה ומלבד סרטים בנושא יועברו גם הרצאות ותינתן אפשרות להצטרף למאבק במשבר האקלים.

מתי? 11-14 במאי

איפה? קולנוע קנדה רחוב חצרים 15, תל אביב

עומר פארוק טקבילק בישראל

המוזיקאי הטורקי הענק יגיע מארצות הברית להופעה בישראל. בהופעה יבצע את מיטב יצירותיו ויארח שורה של אמנים ישראלים, ביניהם עידן רייכל, יסמין לוי ומארק אליהו.

מתי? 18 במאי

איפה? היכל התרבות תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

זומו נהריה

.זומו, המוזיאון הנייד הראשון בישראל, מגיע לנהריה ויפתח במפעל זוגלובק המיתולוגי בעיר את התערוכה מפעל<>חיים, בה מוצגות כ-50 עבודות אמנות עכשווית של מיטב אמני ישראל. התערוכה הופכת את המפעל הנטוש, שהפך לאחד הסמלים המזוהים ביותר עם נהריה, למפעל אמנות חיוני ושוקק חיים.

מתי? 13 במאי ועד 2 ביולי

איפה? מפעל זוגלובק, נהריה

אלצ'ינה

האופרה הידועה תעלה בבית האופרה בבימוי עידו ריקלין ובניצוחו של איתן שמייסר. לצד סולני וסולניות האופרה הישראלית, באופרה תשתתף גם תזמורת הבארוקדה - קולקטיב הבארוק הישראלי שחבריה מנגנים על כלים תקופתיים.

מתי? 16-30 במאי

איפה? בית האופרה, תל אביב

אחרית

להקת המחול פרסקו מעלה בבכורה את מופעה החדש "אחרית" בכוריאוגרפיה של יורם כרמי. להקת המחול פרסקו פועלת משנת 2004 ונחשבת לאחת הלהקות הבולטות בתחום המחול העכשווי בישראל. המופע "אחרית" עוסק בזמן בו אנו נמצאים, זמן של פוסט אירוע ותחילתו של ארוע חדש.

מתי? 15-16 במאי

איפה? מרכז סוזן דלל, תל-אביב

Machine Man Spectacle

מופע בינתחומי של תיאטרון חפצים יוצא דופן בהשתתפות הקהל. את ההצגה יצר שחר מרום, שגם משחק בה. מרום משמש גם כמנהל האנותי של גלריה תיאטרון החנות שעבר לחלל תעשייתי חדש.

מתי? 12-13 במאי

איפה? גלריה תיאטרון החנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully