וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופיק ארנון

27.12.2000 / 10:30

דנה קסלר על החן הביזארי של "מורק ומינדי", אחת הסדרות הקומיות הזוועתיות ביותר בכל הזמנים

בפינת הביזאר השבועית שלנו נתמקד הפעם בהפתעה החולנית שהחליטו קברניטי סטאר וורלד לשלוף מהבוידעם עבור צופיהם הבורים במזרח התיכון שברוב תמימותם הלא-מערבית יכולים להניח ש"מורק ומינדי" היא סדרת עב"מים חדשה מבית היוצר של תיקים באפלה. למרות האפיל הרטרואי הברור שלה, "מורק ומינדי" היא אחת הסדרות הקומיות הזוועתיות בכל הזמנים. לא שזאת סיבה לא לראות אותה.

למי שלא זוכר, רובין וויליאמס הוא מורק – חיזר מכוער ושעיר באופן טבעי מהכוכב אורק – שנשלח לכדור הארץ כדי לחקור את מנהגיהם המשונים של בני האדם, אחרי שהוא עצבן את כל שאר תושבי אורק בהומור הלא ברור שלו. למרות שקשה שלא להסכים עם בני אורק המסכנים, אני מבטיחה לכם שלא אני המצאתי את הסיפור הזה על חוש ההומור שלו, אלא זה נמצא בסדרה עצמה! אחרי שהוא נוחת בקולורדו בביצת ענק פוגש מורק את מינדי החתיכונת שעוזרת לו להתאקלם על כדור הארץ, ואחרי כמה עונות אפילו מתחתנת איתו. אז מורק יולד את בנם על ידי כך שהוא פולט ביצה מהפופיק שלו, אבל זה כבר יותר מדי אפילו בשבילי.

הסדרה "מורק ומינדי" התחילה בשנת 78' כספין-אוף של פרק של "האפי דייז" בו ניסה רובין וויליאמס החיזר לחטוף את ריצ'י. אילו הוא היה מצליח גם היו נחסכים מאיתנו כל אותם סרטים של רון האוורד, ואולי מורק היה נהיה יותר מקובל על הפלנטה שלו ומעולם לא נשלח לכדור הארץ, מה שמשאיר אינספור אופציות חלופיות לתכניות שהיו יכולות לצוץ בלוח השידורים של סטאר וורלד. מי יודע, אולי היינו מקבלים את "ילדת הפלא" פעמיים ביום במקום את "מורק ומינדי". נכון שגם היא מוזרה, אבל לפחות היא לא אומרת נאנו-נאנו כל הזמן.

* "מורק ומינדי" משודרת בימי חול בשעה 10:00 בבוקר ובשעה 1:30 בלילה, בערוץ סטאר וורלד (15).




0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully