וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי אייליש, קולדפליי ואד שירן: כמה יעלה לכם דיל לראות מופעים בחו"ל?

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 11:51

מלבד מארון 5 וג'סטין ביבר, רוב האמנים הענקים לא יגיעו השנה לישראל. לאור זאת, ישראלים רבים מזמינים בימים אלו חבילות לחו"ל הכוללות טיסה, מלון והופעה. אז כמה יעלה לכם לראות את בילי אייליש בפריז, את קולדפליי בברלין או את הארי סטיילס בלונדון?

להקת קולדפליי מופיעה במצודת עמאן, בירת ירדן, 23 בנובמבר 2019/שגיא בן נון

העולם כבר חוגג את סוף הקורונה עם שלל סיבובי הופעות של מיטב האמנים הבינלאומיים, אלא שישראל לא זכתה השנה ליותר מדי ביקורים מצד אמני העולם, ומלבד מארון 5 (שפוצצו פעמיים את פארק הירקון) וג'סטין ביבר (שיגיע אלינו בחודש אוקטובר), האמנים הכי גדולים בעולם לא צפויים להגיע בשנת 2022 אלינו. לאור זאת, ישראלים רבים חוזרים השנה לרוטינה האהובה עליהם משנים קודמות, עוד בטרם עידן הקורונה - ללכת לראות הופעות בינלאומיות בחו"ל.

בין האמנים שיופיעו הקיץ באירופה נמצאים כמה מהשמות הגדולים ביותר במוזיקה העולמית: קולדפליי, דואה ליפה, אד שירן, ליידי גאגא, הארי סטיילס, אדל ואלטון ג'ון. האמנים הללו לא הכלילו כאמור את ישראל במסגרת סיבוב ההופעות שלהם, ולכן הביקוש השנה - בשילוב של כמעט שנתיים שבמהלכן לא ניתן היה לראות הופעות חיות מעבר לים - גדול מתמיד. "אכן יש ביקוש גדול מאוד, והביקוש הגדול ביותר הוא בעיקר לפריז, לונדון וברלין, שבהן יהיו הופעות רבות בחודשי הקיץ", מסביר גבריאל מזרחי, מנכ"ל חברת 'טיקטיק' המתמחה באירועי תרבות וספורט בחו"ל מקבוצת ישראייר. "מבדיקה שביצענו מדובר על גידול של 35% לעומת 2019, טרם פרוץ הקורונה. אלו נתונים מעודדים ומפתיעים, כאשר מרבית הביקושים הם להופעות של קולדפליי, אדל, אד שירן, הארי סטיילס, ליידי גאגא, ביילי אייליש, אלטון ג'ון וסטינג".

כצפוי, ישראלים רבים מזמינים דיל שכולל טיסה, מלון והופעה. וכמה עולים דילים מהסוג הזה? חבילה מלאה הכוללת טיסה, ארבעה לילות במלון וכרטיס למופע של קולדפליי בפריז תעלה, לדוגמא, 1,249 יורו. חבילה הכוללת טיסה, שלושה לילות במלון וכרטיס למופע של בילי אייליש בפריז תעלה 1,190 יורו. חבילה (טיסה, ארבעה לילות במלון וכרטיס) לראות את סטינג בבודפשט תעלה 649 יורו, חבילה (טיסה, ארבעה לילות במלון וכרטיס) לראות את אריק קלפטון בפראג תעלה אלף יורו. מחיר דומה תעלה גם חבילה לראות את אד שירן בפריז או את פרל ג'אם באמסטרדם.

כריס מרטין, סולן להקת קולדפליי, דצמבר 2000. Brian Rasic/Getty Images, GettyImages
מגיעים לאירופה. קולדפליי/GettyImages, Brian Rasic/Getty Images

פריז, לדוגמא, עומדת לארח בחודשי הקיץ אמנים בינלאומיים רבים, ביניהם אלטון ג'ון שיגיע לעיר ב-10 ליוני, בילי אייליש (22 ביוני), קולדפליי (17 ו-19 ביולי), אד שירן (29-30 ביולי), ליידי גאגא (24 ביולי) ופסטיבל לולהפלוזה (16-17 ביולי). בלונדון יתארחו אדל (1-2 ביולי בהייד פארק), קולדפליי (12, 13, 16, 17, 19, 20 באוגוסט), הארי סטיילס (16 ביוני) ואד שירן (29 ביוני). קולדפליי גם תגיע לברלין ב-10, 12 ו-13 ביולי. קלפטון יגיע לפראג ב-5 ביוני, סטינג יגיע לבודפשט ב-27 באוקטובר ועוד ועוד.

והערה אחרונה לצרכנים: שימו לב שאתם רוכשים את הכרטיסים מחברות אמינות ומוכרות שלא תתאכזבו כשתגיעו לאולם המופעים. "בתחילת אפריל התבשרנו כי הרשות להגנת הצרכן פתחה בחקירה נגד אתר כרטיסים בינלאומי בגלל ריבוי תלונות של מעריצים שלא כיבדו את הכרטיס שרכשו בכניסה לאירוע, בחשד שמדובר בכרטיס שנמכר מספר פעמים", אומר מזרחי.

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully