וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הופעה מצוינת בחצי הגמר: ישראל לא העפילה לגמר האירוויזיון

יניב דורנבוש, טורינו

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 0:27

חצי הגמר השני של אירוויזיון 2022 הסתיים - ומיכאל בן דוד שלנו לא העפיל לגמר. בסוף הביצוע אמר: "תאהבו את עצמכם, תהיו גאים במי שאתם". במהלך השידור נרשם רגע מביך כשמיכאל נדחף למנחים בשידור חי, חיבק אותם ונתן להם נשיקות

מיכאל בן דוד בחזרה לקראת חצי הגמר השני של האירוויזיון בטורינו, איטליה, 11 במאי 2022/יניב דורנבוש

על אף הופעה מצוינת בחצי הגמר, מיכאל בן דוד לא העפיל לגמר האירוויזיון ולראשונה מאז שנת 2014 - ישראל לא תשתתף בגמר תחרות הזמר האירופאית. מחצי הגמר השני שהתקיים הערב בטורינו העפילו לגמר בלגיה, צ'כיה, אזרבייג'ן, פולין, פינלנד, אסטוניה, אוסטרליה, שוודיה, רומניה וסרביה. מיכאל בן דוד מסר בתגובה: "אהובים שלי, הייתה לי הזכות לייצג את המדינה שלנו בגאווה. עשינו את המיטב שלנו. הכל כתוב בשמיים. מקווה שעשיתי אתכם גאים. אני אוהב אתכם. אני מאושר".

הביצוע של מיכאל דווקא לזכה לתשואות אדירות מהקהל בטורינו. בסוף השיר הוא אף פנה לקהל ואמר: "תודה רבה, אני אוהב אתכם. תאהבו את עצמכם, תהיו גאים במי שאתם". עם זאת, הוא לא הצליח להעפיל כאמור לגמר.

צפו בביצוע של מיכאל בחצי הגמר:

מחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022 העפילו 10 מתוך 17 מדינות: יוון, ליטא, ארמניה, אוקראינה, שוויץ, נורווגיה, מולדובה, הולנד, פורטוגל ואיסלנד.

במהלך השידור נרשם רגע מביך במיוחד כשמיכאל בן דוד הפתיע את המנחים בזמן שהיו לצד כל המתמודדים, נדחף לשידור החי, נעמד לצדם - ונתן להם נשיקות. צפו ברגע כאן:

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרגע המביך של מיכאל בשידור:

מיכאל בן דוד במהלך הופעתו בחצי גמר האירווזיון בטורינו, איטליה 12 במאי 2022. רויטרס
קצר תשואות. מיכאל בן דוד/רויטרס
חצי גמר האירווזיון בטורינו, איטליה 12 במאי 2022. רויטרס
מנחי האירוויזיון באיטליה/רויטרס

הבוקר דווקא שררה אופטימיות בחדר העיתונאים בטורינו. סינאן סאדולה, אחד הכתבים של אתר החובבים הגדול בעולם Wiwibloggs, התרגש מהביצוע והעריך דווקא כי מיכאל יעפיל לגמר: "מיכאל בן דוד, אתם יודעים מה? הוא נתן לי את הביטחון שאני צריך. הנוכחות הבימתית שלו היא הכל. אני מרגיש שהשיר הזה נעשה עבור מרוץ הדראג של רופול, והייתי שמח לראות אותן מופיעות עם זה באתגר הליפסינק. הבימוי הזה הוא משהו שונה, הוא מעלה את האיכות, הרבה אנשים התחילו לחשוב שזו הולכת להיות תוצאה טובה מאוד לישראל. לפני כן (לפני החזרות, י.ד.) אנשים אמרו לי 'לא יודע, השיר הזה לא כזה טוב', אבל אני הייתי מאוהב מהשנייה הראשונה ששמעתי את השיר כי הוא מביא לי את הביטחון שאני צריך ואני חושב שישראל בהחלט תעפיל לגמר. אנחנו צריכים סוג כזה של נוכחות על הבמה, סוג כזה של ביטחון כמו שיש למיכאל בן דוד, והשיר הזה הוא מסר. אל תשכחו להיות עצמכם, תהיו בטוחים עם הגוף שלכם, עם עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully