וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ לוהט: המוזיקאית האמריקאית קליס תופיע ביולי בישראל

15.5.2022 / 9:59

קליס ("Milkshake") תגיעה להופעה בישראל שתתקיים ב-17 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 220 ל-250 שקל

קליס, זאפה הרצליה 6/2/15. MuperPHOTO,
מגיעה אלינו. קליס/MuperPHOTO

המוזיקאית האמריקאית קליס תגיעה להופעה בישראל שתתקיים ב-17 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 220 ל-250 שקל. על ההפקה חתומה חברת ZUZZ Agency שאמונה גם על הגעת Cigarettes After Sex ו-Other Lives לישראל והפקות רבות נוספות. זהו הביקור השני של קליס בארץ.

קליס, שהיא בין הבודדות שהכניסו 10 סינגלים ישירות לפסגת המצעדים בבריטניה, התחילה את הקריירה בגיל 16 לאחר שעזבה את בית הוריה והתחילה לעבוד עם מי שיהיה בן הזוג המוזיקלי למשך הקריירה, פארל ויליאמס. בעקבות העבודה המשותפת הוחתמה בענקית התקליטים "Virgin Records" ובאלבומה השני עם חברת התקליטים זכתה בפרס "האמן החדש הטוב ביותר" ב-Brit Awards ובאמנית ה-R&B הטובה בעולם ב-NME Awards.

בימים אלה קליס ממשיכה ליצור ולהופיע. היום היא תעלה על במת פסטיבל LOVERS AND FRIENDS בלאס וגאס.

הלהיט "Milkshake" זיכה את קליס במועמדות הראשונה שלה בפרסי הגראמי והפך להיות אחד מהלהיטים הגדולים שיצאו בעשור הראשון של שנות האלפיים. עם ההצלחה הפנומנלית הוציאה אלבום ששבר שיאי מכירות והגיע למעמד מולטי פלטינה וזהב ובמהלך הקריירה לקחה חלק בשיתופי פעולה מוזיקליים שהנפיקו להיטים נוספים עם קלווין האריס, אנריקה איגלסיאס, ביורק, באסטה ריימס ונו דאוט

לצד כל ההצלחות האמנותיות על פני 6 תקליטים וקריירה עסיסית, קליס הגיעה לכותרות גם בעקבות גירושין מתוקשרים עם הראפר Nas אותו האשימה בהתעללות פיזית ונפשית בזמן שהייתה בחודש השביעי להיריון עם ילדם המשותף.

  • עוד באותו נושא:
  • קליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully