וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנים אחרי ביקורם האחרון: להקת קלקסיקו תשוב להופיע בישראל הקיץ

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 12:14

הלהקה האמריקאית קלקסיקו תבקר בישראל בפעם הרביעית ב-30 ביולי בהופעה במתחם קו רקיע, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שמלווה את אלבומם העשירי "El mirador". הלהקה משלבת אינדי רוק אמריקאי, מוזיקה לטינית, טקס-מקס ואלטרנטיב קאנטרי. המופע הפותח יהיה של המוזיקאי iogi

להקת קלקסיקו (Calexico). City Slang,
ביקור רביעי בישראל. להקת קלקסיקו/City Slang

הלהקה האמריקאית קלקסיקו (Calexico) תשוב להופיע בישראל ב-30 ביולי במתחם קו רקיע. היא תופיע אצלנו במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שמלווה את אלבומם החדש והעשירי "El mirador". יהיה זה ביקורם הרביעי בארץ, שבע שנים לאחר ההופעה האחרונה. את המופע תפיק לייב ניישן ישראל.

הלהקה פועלת משנת 1996 והסגנון המוזיקלי שלהם משלב אינדי רוק אמריקאי, מוזיקה לטינית, מוזיקת טחאנו (המכונה גם טקס-מקס), אלטרנטיב קאנטרי, ג'אז ופוסט רוק. שני חבריה המרכזיים הם הזמר והגיטריסט ג'ואי ברנס והמתופף ג'ון קונברטינו, ששיתפו פעולה עוד קודם, בשנת 1990, בלהקת ג'יאנט סנד בלוס אנג'לס. שם הלהקה נלקח מעיירת הגבול בין קליפורניה למקסיקו, באופן שהולם את אופיה.

הם הוציאו 12 אלבומים, 5 מיני אלבומים (EP) ויצרו גם את הפסקול לסרט "שומר חוק". בהם האלבום "Feast of Wire", שבלט באלטרנטיב קאנטרי ובאינדי רוק האמריקאי. בנוסף, שיתפו פעולה בין השאר עם ווילי נלסון, ננסי סינטרה וארקייד פייר.

המופע הפותח יהיה של המוזיקאי iogi (יוגב גלוסמן). כרטיסים בטיקטמאסטר במחירים החל מ-240 ש"ח.

פינק מרטיני יגיעו לישראל

גם להקת "פינק מרטיני" ג'וקבוקס שמנגנת במגוון סגנונות ובשפות רבות חוזרת להופעה בישראל שתתקיים ב-18 ביולי בהאנגר 11 בתל אביב. הלהקה הופיעה בישראל בשנת 2019 וכעת היא שבה עם שתי זמרות ותריסר נגנים. המוזיקה שלהם חוצה ז'אנרים ונעה בין אולד פאשן פופ, ג'אז, לטיני, קלאסי, ובמספר שפות ביניהן: אנגלית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית, ערבית ועברית.

  • עוד באותו נושא:
  • קלקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully