וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיחקת אותה!": בתכנית הבוקר של NBC עפים על קורל ביסמוט ששרה עם מארון 5

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 15:27

אחרי שהופיעה מול 60 אלף איש בפארק הירקון יחד עם מארון 5 וקיבלה מחמאות מאדם לוין שהזמין אותה אישית להתארח אחרי ששמע אותה מופיעה בטיילת - הסיפור המשוגע של קורל ביסמוט מגיע גם לחו"ל. צפו בריאיון שלה לתכנית הבוקר במהדורה הדיגיטלית של רשת NBC

קורל ביסמוט מתראיינת לNBC/NBC

אחרי שהופיעה מול 60 אלף איש בפארק הירקון יחד עם מארון 5 וקטפה מחמאות מסולן הלהקה אדם לוין שהזמין אותה אישית להתארח אחרי ששמע אותה מופיעה בטיילת - הסיפור המשוגע של המוזיקאית קורל ביסמוט מגיע גם לחו"ל. צפו למעלה בריאיון שלה לתכנית הבוקר במהדורה הדיגיטלית של רשת NBC.

צפו כאן בריאיון המלא:

בריאיון מספרת המגישה: "קורל ביסמוט מופיעה בטיילת בתל אביב מזה שש שנים, וכשאתה מופיע ברחוב אתה אף פעם לא יודע מי מאזין לך. אלא שהשבוע מישהו מיוחד מאוד האזין לה, סולן מארון 5 אדם לוין. הוא שמע אותה מהמלון שלו בתל אביב וכל כך התרשם, עד שפרסם תיעוד שלה שרה באינסטגרם שלו ואף הזמין אותה להופיע איתו ולהקתו בתל אביב. אלוהים, כמה זה מגניב".

קורל סיפרה בריאיון: "זה היה כל כך משוגע. זה היה חוויה מטורפת. אני כל כך אסירת תודה על זה. כל שבת אני מופיעה באותה נקודה בטיילת. ואז זה קרה. אני צריכה להודות ליקום שנתן לי מתנה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully