וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טונה, הלמונהדס - ומוזיאונים בחינם: 10 המלצות לאמצע מאי

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 10:01

פסטיבל ג'נסיס בפארק הירדן יארח את סחרוף וטסה, טונה, יסמין מועלם ונונו; מוצארט גרופ יציגו את הצד הקליל של המוזיקה הקלאסית; הלמונהדס יכבשו את הבארבי - ועוד המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

גם זה יעבור/שירה בר

פסטיבל ג'נסיס

הפסטיבל פותח את עונת פסטיבלי הקיץ עם כמה מהשמות הגדולים והחמים במוזיקה: ברי סחרוף ודודו טסה - המופע המשותף, טונה, יסמין מועלם, ג'ירפות, מרסדס בנד, לולה מארש מארחים את גארדן סיטי מובמנט, התקווה 6, אברהם טל, נונו, כהן, פול טראנק, טדי נגוסה, יושי, אקו, עטר מיינר ועוד. גם השנה מתקיים הפסטיבל בפארק הירדן שבגולן ומציע למבקריו הופעות חיות, מסיבות אל תוך הלילה, סדנאות ולינה במתחם קמפינג בפארק. גם השנה תהיינה שלוש במות במתחם - הבמה המרכזית, במת אינדי ובמה אלקטרונית.

מתי? 26-28 במאי

איפה? פארק הירדן

יום המוזאונים הבין-לאומי 2022

יום המוזאונים הבין-לאומי מתקיים ברחבי העולם מדי שנה בחודש מאי, במטרה לחשוף את העושר התרבותי של המוזאונים, לעודד את הציבור לבקר בהם ולהגביר את המודעות לתפקידם של המוזאונים בחברה. בישראל מתקיים היום הזה מדי שנה בל"ג בעומר. לרגל המאורע החגיגי ייפתחו היום (חמישי) עשרות מוזאונים ברחבי הארץ ללא עלות, ויקיימו מגוון פעילויות בהשראת הנושא השנתי הנבחר "הכח של המוזאונים". בנוסף, יתקיימו סיורים והדרכות מיוחדות, מפגשי שיח גלריה, סדנאות יצירה לילדים, וחשיפה לתערוכות חדשות ולמיצגים ייחודיים.

מתי? היום, 19 במאי

איפה? רחבי המדינה

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Lemonheads

להקת הלמונהדס, שהוקמה ב-1986 בבוסטון, חוגגת בימים אלו 30 שנה לאלבומה האייקוני it's a shame about Ray, בטור גדול במסגרתו יגיעו גם אלינו, לראשונה, להופעה אחת מיוחדת בה יבצעו את האלבום המיתולוגי מתחילתו ועד סופו. האלבום, שנחשב לקלאסיקת ניינטיז ובכלל, זהר בשמי הרוקנ'רול של תחילת שנות התשעים עם להיטים כמו it's a shame about Ray (בקליפ עם השחקן הצעיר והעולה ג'וני דפ) והקאבר ללהיט של סיימון וגרפונקל Mrs. Robinson.

מתי? 21 במאי

איפה? בארבי, תל אביב

מוצארט גרופ

אחרי יותר מ-30 שנה, 50 מדינות, 4 יבשות - מגיעה לישראל רביעיית מוצארט גרופ בתוכנית חדשה המשלבת צלילים וסיפורים. מדובר בארבעה וירטואוזים שמנפצים כל מה שחשבתם עד היום על מוזיקה קלאסית ומוכיחים שאפשר לנגן אותם בצורה אחרת.

החתול במגפיים

תיאטרון המדיטק שבחולון מעלה הפקה מקורית חדשה - על החתול השנון, הממולח ורב התושייה, הלא הוא החתול במגפיים. לצורך העלאת ההצגה גויסו שני יוצרים בולטים בתיאטרון הישראלי: המחזאי והבמאי עידו ריקלין, שכתב את המחזה, והבמאי רפי ניב. בתפקיד הראשי מככב גיא דמידוב, שחקן נהדר בפני עצמו וגם הבן של.

מתי? שבת, 21 במאי, 10:30

איפה? תיאטרון המדיטק חולון

אגם הברבורים

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב חוזר לישראל ויציג בבמות ברחבי הארץ את הקלאסיקה "אגם הברבורים" במופע ענק, בהשתתפות עשרות רקדנים ובליוויה של תזמורת סימפונית. בסיבוב ההופעות הקרוב יופיעו רקדני ההרכב הראשון של התיאטרון ביניהם רקדנים בעלי שם עולמי. סיבוב ההופעות הקרוב בישראל יכלול 10 מופעים.

מתי? 23 במאי עד 3 ביוני

איפה? רחבי הארץ

פסטיבל מוסררה מיקס 2022

פסטיבל אמנות רב-תחומי ובינלאומי, הנחשב לגולת הכותרת בעשיה של המוסד האקדמי מוסררה בשכונת התפר המורכבת בירושלים, בין מזרחה למערבה - שמאגדת בתוכה חילוניים, דתיים, יהודים, מוסלמים ונוצרים. הפסטיבל השנה יעמיק בנושא המחאות ויתמקד בשאלה כיצד משפיעה הטכנולוגיה על ההתנגדות ובהתאמה כיצד מגיבה האמנות לטכנולוגיה.

מתי? 24-26 במאי, 19:00-23:30

איפה? בית הספר מוסררה, ירושלים

VertiKal

אחרי הצלחת יצירותיו הקודמות, חוזר הכוריאוגרף הצרפתי מוראד מרזוקי עם להקת קאפיג לישראל במופע מחול חדש: "VertiKal". עם טכניקה ומכשירים מיוחדים שעוצבו על ידי צוות מומחים בפעלולי תעופה, ובליווי 10 רקדנים על הבמה, עוזב מרזוקי את הקרקע למסע בחלל הבמה ומשחק עם כוח המשיכה. ההפקה החדשה שלו מעמתת את ריקוד ההיפ-הופ, המבוסס על הרצפה, עם אנכיות וכבידה.

מתי? 25-28 במאי

איפה? היכל אומנויות הבמה הרצליה, ז'בוטינסקי 15 הרצליה

המבול

במהלך עוד ערב שגרתי של שתייה והתקוטטויות בפאב השכונתי של הזוג סטרייטון, מתבשרים באי המקום על סופה משתוללת המאיימת להחריב את העיר. סכנת המוות מאחדת אותם ואל מול פני הסכנה, מטשטשים, לכאורה, ההבדלים המעמדיים, היריבויות ומטעני העבר ונחשפים גילויי אנושיות וחמלה.

זו עלילת המחזה "המבול", שיועלה על ידי שחקני תיאטרון קרוב ויעסוק בשאלות על הטבע האנושי וסולידריות.

מתי? 23 במאי, 21:00

איפה? מוזיאון ת"א לאמנות אולם שידלובסקי

רוני לנדה | על גופתי המתה / Over My Dead Body

למרות גילה הצעיר, נחשבת רוני לנדה לאחת האמניות המעניינות והחשובות שצמחו כאן עם שפה אמנותית מאוד מובחנת. בימים אלו מוצגת תערוכה חדשה שלה בשם "על גופתי המתה" בגלריה רוזנפלד (אוצרת: מיה פרנקל טנא), תערוכה המורכבת מזרי פרחים בסגנון המתכתב עם ציורי טבע דומם הולנדיים מהמאה ה-17.

מתי? עד 11 ביוני

איפה? גלריה רוזנפלד, המפעל 1 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully