וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנים אחרי אלבומה הקודם: אפרת גוש מוציאה שיר חדש מתוך אלבום שבדרך

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 10:40

12 שנים לאחר צאת אלבומה הקודם אשר זיכה אותה בתואר זמרת השנה, מוציאה הבוקר אפרת גוש סינגל ראשון מאלבום חדש -"כוח גדול" שאותו כתבה והלחינה. גוש: "כתבתי את השיר אחרי ניסיונות גמילה רבים מאלכוהול"

12 שנים לאחר צאת אלבומה הקודם אשר זיכה אותה בתואר זמרת השנה, מוציאה הבוקר (ראשון) אפרת גוש סינגל ראשון מאלבום חדש -"כוח גדול" שאותו כתבה והלחינה. השיר הוא סנונית ראשונה מאלבומה הרביעי שיראה אור בהמשך השנה.

אפרת גוש מסרה: "את השיר התחלתי לכתוב אחרי ניסיונות גמילה רבים מאלכוהול שאותם עברתי בכוחות עצמי או במרכזי גמילה, אף אחד מהם לא הצליח לאורך זמן. שוב ושוב חזרתי לשתות, שקעתי לדיכאון והרגשתי מובסת. כל מי שנפל אי פעם לכל בור שהוא, יודע כמה קשה לטפס ממנו חזרה. כל מי שנחבט בקרקע בחוזקה מכיר את הסימן שהחבטה משאירה. שם, במקום שכל חיי פחדתי להגיע אליו, עשיתי את הדבר הכי אמיץ שעשיתי אי פעם בחיי, קיבלתי החלטה לא לוותר ולנסות שוב. ברגע הזה יכולתי רק לדמיין את הסוף הטוב, אבל תקווה היא פונקציה של מאבק, היא מתקיימת רק כשאנחנו מאמינים בכוחנו לפעול. לולא הכישלונות פעם אחר פעם, לולא הניסיונות החוזרים ונשנים, לא הייתי יכולה לחזור אליכם. השיר הזה שייך לכל מי שאי פעם התמודד עם פחד משתק, עם רצון להרפות, ובכל זאת לא ויתר".

הופעות קרובות:

27.5.22 - פסטיבל חלב ודבש, אורח: אלון עדר, אולם המופעים מזרע.
18.6.22 - מופע מיוחד עם התזמורת הקאמרית הישראלית, ערב משותף עם דנה ברגר - אמפי וואהל ת"א
4.8.22 - זאפה הרצליה

  • עוד באותו נושא:
  • אפרת גוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully