וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודו לנו אחר כך: 5 ספרים שאתם חייבים לקרוא

בשיתוף Poalim Wonder

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 13:46

הסיפור המסעיר של בן מקנטייר, הרומן המופלא של נערת הדואר, הסוד המצמרר של "בוגד" והספר האמיץ והמטלטל של הרמן קוך. המלצות ל-5 ספרים מעולים, ויש גם הטבה מיוחדת לגולשי אפליקציית וואלה!

קבלו המלצות לחמישה ספרים מעולים, ובנוסף הטבה משתלמת במיוחד בצומת ספרים - רכישה ב-100 ₪ ממוצרי החנות תמורת 10 ₪ בלבד!

מרגל בין חברים - בן מקנטייר. יח"צ,
מרגל בין חברים - בן מקנטייר/יח"צ

מרגל בין חברים - בן מקנטייר

הספר מספר על פילבי, עיתונאי, סוכן כפול ומראשי המודיעין בבריטניה, שמקסים את כל מודעיו ומכריו, אך בגד בארצו ובכל חבריו. פרטים על עברו וקשריו עם "המולדת האדומה" התגלו לאחר לאחר שנחשפה פעילותו והוא נמלט למוסקבה, בסיפור הבגידה הגדול ביותר של המאה העשרים.

אני מרגיש יותר טוב - דויד פואנקינוס

הכול מתחיל בכאב גב. הבדיקות הרפואיות לא מעלות כלום, אבל הכאב אינו מרפה. המסע של גיבור הספר אחר מה שמחולל את הכאב הופך למסע אל המקום שבו אפשר שוב לנשום, שבו אפשר שוב למצוא אהבה. "אני מרגיש יותר טוב" הוא ספרו השלישי המתורגם לעברית של דויד פואנקינוס, אחד הסופרים הצרפתים המצליחים ביותר, שפרץ לתודעה העולמית עם רב המכר "העדינות".

הנערה מהדואר - שטפן צוויג. יח"צ,
הנערה מהדואר - שטפן צוויג/יח"צ

הנערה מהדואר - שטפן צוויג

יותר מ-70 שנה לאחר התאבדותו של שטפן צוויג, מגדולי סופריה של אירופה בין שתי מלחמות עולם, רואה עתה לראשונה אור בעברית רומן מופלא ונוגע ללב שנמצא בעיזבונו. הספר מספר על כריסטינה, צעירה ששכלה את אחיה במלחמה והתייתמה גם מאביה. יום אחד היא מקבלת מברק. כריסטינה מופתעת לגלות בו הזמנה לבלות עם דודתה ובעלה חופשה במלון פאר בשוויצריה. נערת הדואר קשת היום אורזת את מיטב בגדיה העלובים וחוצה לראשונה את גבולות ארצה לחופשה חלומית באלפים השוויצריים. על גג העולם היא מבינה לראשונה מה החמיצה, וכיצד המלחמה והעוני גזלו ממנה את עלומיה.

בוגד - יונתן דה שליט

וידוי אחרון של קשישה גרמנייה חושף סוד מצמרר: בצמרת הממשל בישראל יש בוגד. במשך שנים מסר הבוגד את הסודות החשאיים ביותר של מדינת ישראל. איש לא יודע עד כמה גבוה הוא הגיע ובאילו חוטים הוא מושך. הדבר היחיד הידוע לגביו הוא כינויו, "קוברה". "בוגד" הוא מותחן ריגול ישראלי מבריק ומשובח. ביד בוטחת מנווט מחבר הרומן עלילה אמינה ורבת-מהפכים המתרחשת בישראל, רוסיה וארצות הברית. הגיבורים מפלסים את דרכם בין נאמנויות צולבות, תחכום אסטרטגי ותאוות בצע פשוטה.

ארוחת הערב - הרמן קוך

פאול לומן ואשתו קלייר נפגשים לארוחת ערב במסעדת יוקרה עם אחיו סרג´ - פוליטיקאי בכיר שעומד לפני מערכת בחירות גורלית ועם אשתו בבט. במהלך הארוחה חושף פאול פרטים מצמררים על המעשה הנורא שעשו בניהם המתבגרים, ולא פחות מזה, עליהם עצמם. הרמן קוך, איש טלוויזיה, פובליציסט וסופר הולנדי, כתב רומן אמיץ ומטלטל שמערער כל הנחה מוקדמת של קוראיו ומתאר בישירות מצמררת את האלימות היצרית שמפעפעת מתחת למעטה הערכים של החברה המערבית.

חמישי שמח. וואלה! טכנולוגיה
חמישי שמח/וואלה! טכנולוגיה

חמישי שמח באפליקציית וואלה!

עכשיו שיש לכם המלצות שוות על ספרים שאתם חייבים לקרוא, מה דעתכם על הטבה של 100 ₪ לרכישה בצומת ספרים ב-10 ₪ בלבד? כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לרכוש את ההטבה זה להיכנס לאפליקציה של וואלה! ביום חמישי הקרוב, בשעה 12:00 בדיוק, שם תוכלו לרכוש את ההטבה תמורת 10 ₪. לכל הפרטים לחצו כאן>>

שימו לב: המלאי מוגבל וכל הקודם זוכה!

לקוחות בנק הפועלים ולא יכולים לחכות ליום חמישי? יש לנו הפתעה מיוחדת רק בשבילכם.
היכנסו לאפליקציית Poalim Wonder ותוכלו ליהנות ממגוון הטבות שוות כבר עכשיו. מצטרפים חדשים מקבלים 25 נקודות במתנה למימוש במגוון הטבות באפליקציה, ביניהן ספר לבחירה בצומת ספרים. להורדת האפליקציה לחצו כאן>>

לגולשי אפליקציית וואלה, בכפוף לתקנון. Poalim Wonder - ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder.

בשיתוף Poalim Wonder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully