וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדחיות: להקת Big Thief קובעת מועד חדש להגעתה לישראל

24.5.2020 / 10:00

להקת ביג ת'יף, שמקס אולארצ'יק הוא הבסיסט שלה, אמורה הייתה להגיע לשתי הופעות בישראל ב-2020, אבל נאלצה לבטל בשל התפשטות הקורונה. כעת מגיעים מועדים חדשים לשתי ההופעות

להקת ביג ת'יף הייתה אמורה להגיע לשתי הופעות בישראל במרץ 2020, החודש שבו האומה והעולם נכנסו לסגר הראשון. בתחילה ההופעות נדחו ברוב אופטימיות ליולי של אותה שנה, אבל עד מהרה התברר שגם זה לא ריאלי. עכשיו, שנתיים אחרי כן, הלהקה לא מוותרת ומתאמת שני מועדים חדשים. זה יקרה ב-6 וב-7 ביולי 2022 בבארבי, תל אביב. מחיר הכרטיס הוא 194 ש"ח, וניתן לרכוש כאן למועד הראשון, וכאן למועד השני.

להקת Big Thief, ביג ת'יף. יח"צ,
לא מוותרים. ביג ת'יף/יח"צ

"ביג ת'יף עושים רוקנרול מכושף ומכשף, מלא בעדינות ובאנושיות, שתופס אותך לא מוכן, מערים עליך ומשגר אותך לחללית האם שלו, שם מחכה לך פסקול חלומי, אינטימי ומהפנט על אהבה וחברות וגעגועים ואובדן וטבע, והמילים של הסולנית אדריאן לנקר מחלחלות עמוק לתוכך, גם כשהן ספוגות בדם ואלימות. שני האלבומים דומים אך שונים, אפשר לומר שהראשון מרחף יותר בחלל בזמן שהרגליו של השני כמעט ונוגעות באדמה, וביחד הם גוף עבודה מעורר השתאות של להקה שנמצאת בשיאה. חברים מכוכב אחר (חוץ ממקס אולארצ'יק, שהוא מכאן), שגם חתומים על אחד משירי השנה".

כך כתב מני אבירם על ביג ת'יף במצעד 20 אלבומי שנת 2019 של קורדרוי בוואלה! תרבות. ב-2017 הם כבר הגיעו להופעה בישראל כשבאמתחתם אלבום הבכורה ו-EP. הפעם הם ישובו כשבאמתחתם ארבעה אלבומים נוספים - שניים מ-2019 - "Two Hands" ו -"U.F.O.F" - האחד היה אלבום השנה של מגזין ספין והוליד את "Not" היפהפה, השני אחד מאלבומי העשור של פיצ'פורק והיה מועמד לגראמי לצד אישים כתום יורק, ג'יימס בלייק ובון איבר. בפברואר השנה יצא אלבומם החמישי, "Dragon New Warm Mountain I Believe in You", אף הוא כמו שני קודמיו בלייבל המיתולוגי 4AD, וגם הוא זכה לשבחים רבים בקרב המבקרים ואף להצלחה נאה במצעדים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully