וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: צביקה פיק ביטל את כל הופעות הקאמבק

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 22:05

שבוע וחצי בלבד לפני פתיחת סיבוב הופעות הקאמבק הראשון של פיק מאז שחטף אירוע מוחי, לוואלה! תרבות נודע שהוא ביטל את כל שבע הופעותיו בזאפה. מקורב להפקה: "הוא רוצה לחזור לעניינים אך לא מכיר מספיק בנכות שלו". פיק: "אופיע ביולי". הוא היה אמור לשיר עם פלייבק שירה

לראשונה מול קהל מאז שלקה בשבץ צביקה פיק מופיע מול קהל, במסיבת העיתונאים לפסטיגל/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שגיא בן נון

פרסום ראשון: צביקה פיק ביטל את כל הופעות הקאמבק שלו שתוכננו ליוני ויולי במועדוני זאפה ברחבי הארץ, שבוע וחצי בלבד לפני המועד המתוכנן להופעה הראשונה, ב-3 ביוני במועדון זאפה תל אביב. זה היה אמור להיות סיבוב ההופעות הראשון שלו לאחר היעדרותו הממושכת מהבמות בעקבות האירוע המוחי שחטף לפני כארבע שנים. אחרי ההופעה בשישי הבא בתל אביב היה אמור פיק להופיע עוד שש פעמים במהלך יוני ויולי, במועדוני זאפה בחיפה, באר שבע, ירושלים, כרם ברקן, הרצליה ומלון אלמא בזיכרון יעקב.

על הביטול המפתיע הוחלט לאחר פרסום הודעות לתקשורת על קיום המופע ומכירת כרטיסים להופעות, מכירה שבינתיים ירדה מאתר זאפה. לא ברור מה סיבת הביטול. על פי גורם המקורב לפיק "המופע עדיין לא מוכן". בשלב זה לא נקבעו מועדים חדשים להופעות.

מקורב להפקה אמר לוואלה! תרבות: "מסתבר שצביקה פיק לא התכונן להופעה כמו שצריך, הוא לא עושה חזרות ולא מוכן להופעות. יש פער גדול בין ההרגשה של צביקה עם עצמו, שמאוד רוצה לחזור לעניינים, לבין ההכרה שלו עם הנכות שלו. לדעתי לא יהיו הופעות. הוא לא שר בצורה מיטבית. מתעייף מהר. ויש סימן שאלה אם יוכל לתקשר עם הקהל".

צביקה פיק מסר בתגובה: "ביולי יתחילו ההופעות שלי". מקבוצת מועדוני הגריי נמסר שההופעות של צביקה פיק אצלם יתקיימו כרגיל - ב-8 ביולי בגריי יהוד, ב-29 ביולי בגריי מודיעין וב-19 באוגוסט בגריי תל אביב.

בתוך כך, לוואלה! תרבות נודע כי בטרם הביטול הכוונה הייתה שפיק יבצע את שיריו בהופעה בעודו מלווה בפלייבק שירה, בניגוד לרושם שנוצר שישיר ללא פלייבק. לאחר האירוע המוחי, פיק הופיע בפסטיגל ב-2019 עם פלייבק, וגם הופעתו בקשת בשבוע שעבר, באירוע המחווה "נולד מחדש" במסגרת משדר התרמה לעמותת "חלאסרטן", הייתה עם פלייבק. כל זאת מעלה שאלה אם פיק מסוגל לשיר היטב מול קהל ללא פלייבק.

עוד בוואלה!

צביקה פיק אושפז בבית חולים לאחר שחש ברע

לכתבה המלאה
פסטיגל 2019. ראובן קסטרו
צביקה פיק בפסטיגל 2019/ראובן קסטרו

אסף מור סמנכ"ל השיווק של זאפה מסר: "מדובר בשיקולי הפקה של צביקה פיק, קבלנו את בקשתו לבטל את המופעים שתואמו והודענו על כך לקהל הלקוחות שרכשו כרטיסים. זאפה תחזיר לכל רוכשי הכרטיסים את כספם תוך 7 ימי עסקים".

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully