וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבה ב-10 ₪, פסטיבל מוזיקה וגם עידן חביב: מוכנים לחמישי שמח במיוחד?

בשיתוף Poalim Wonder

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 12:57

לא בטוחים איך לנצל את חמישי הקרוב? ריכזנו עבורכם 5 רעיונות מעולים, כולל הופעה של הארדוול בעיר הבירה ומפגש אינטימי עם מוני מושונוב. הפרטים בפנים

יום חמישי הוא תמיד סיבה למסיבה, אז הנה 5 המלצות שיעשו לכם את חמישי עוד יותר שמח.

הארדוול. AP
חוזר להופיע אחרי שלוש שנים. הארדוול/AP

פסטיבל מוזיקה אלקטרונית בגן סאקר בירושלים

במסגרת חגיגות יום ירושלים, עיר הבירה תארח לראשונה פסטיבל מוזיקה אלקטרונית - White Night Jerusalem - שייערך בגן סאקר בימים חמישי ושישי, עם הופעות של כמה מהאמנים והיוצרים המובילים בתחום כמו הארדוול (שחוזר להופיע אחרי כשלוש שנים), מגית קקון, רד אקסס, מיס מוניק, מיינד אגנסט ועוד.

עידן חביב, משדר לקראת המצעד הישראלי השנתי התשפ"א. ראובן קסטרו
הופעה אינטימית ומרגשת. עידן חביב/ראובן קסטרו

הופעה של עידן חביב בקו רקיע

איש השנה במוזיקה הישראלית לשנת 2020, עידן חביב, יופיע בחמישי במתחם החדש קו רקיע בפארק אריאל שרון (החל מ-21:00), להופעה מרגשת שתכלול את מיטב השירים של הזמר האהוב.

טום קרוז, אהבה בשחקים. GettyImages
התגעגעתם? כי פיט "מאווריק" מיטצ'ל חוזר/GettyImages

סרט ההמשך של אהבה בשחקים מגיע לאקרנים

בדיוק 36 שנה לאחר שאהבה בשחקים הגיע לבתי הקולנוע, סרט ההמשך - אהבה בשחקים: מאווריק, מגיע לאקרנים ויעלה בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ החל ממחר. טום קרוז חזר לגלם את דמותו האלמותית, טייס הצי קפטן פיט "מאווריק" מיטצ'ל, באחד מסרטי הקאלט של שנות ה-80.

מוני מושונוב באולפן וואלה!NEWS. ראובן קסטרו
מוני מושונוב בסיפורו של יוצר, מדיטק חולון/ראובן קסטרו

סיפורו של יוצר עם מוני מושונוב בחולון

השחקן והיוצר מוני מושונוב יתארח במדיטק חולון, במסגרת "סיפורו של יוצר" - סדרת מפגשים עם אמנים מתחומים שונים. מושונוב ידבר, בין היתר, על עולם המשחק ועל ההבדלים בין משחק בתיאטרון לבין משחק בקולנוע.

חמישי שמח. יח"צ,
חמישי שמח/יח"צ

חמישי שמח באפליקציית וואלה!

מה דעתכם על מגוון אטרקציות והטבות ב-10 ₪ בלבד?! וואלה בשיתוף Poalim Wonder מציגים את "חמישי שמח": בכל חמישי החל מהשעה 12:00 תפורסם הטבה חדשה ב-10 ₪, כמו כניסה לאטרקציות מובילות, ספרים ואפילו פיצה משפחתית בדומינוס! כדי לרכוש את ההטבות יש להיכנס לאפליקציה של וואלה! בשעה 12:00 בדיוק, שם ניתן לרכוש את ההטבה תמורת 10 ₪. לכל הפרטים לחצו כאן>>

לקוחות בנק הפועלים ולא יכולים לחכות ליום חמישי? יש לנו הפתעה מיוחדת רק בשבילכם.
היכנסו לאפליקציית Poalim Wonder ותוכלו ליהנות ממגוון הטבות שוות כבר עכשיו. מצטרפים חדשים מקבלים 25 נקודות במתנה למימוש במגוון הטבות באפליקציה, ביניהן ספר לבחירה בצומת ספרים. להורדת האפליקציה לחצו כאן>>

לגולשי אפליקציית וואלה, בכפוף לתקנון. Poalim Wonder - ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder.

בשיתוף Poalim Wonder
  • עוד באותו נושא:
  • הטבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully