וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי גלייזר סידרה לעצמה מתנה ליום הולדת: הופעה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 9:42

אחרי פגרת קורונה כפויה, אחת מהסטנדאפיסטיות המצליחות בעולם חוזרת לבמות ומגיעה לראשונה לישראל. הקומיקאית נטולת הגבולות, שידועה בין השאר בתיאורים הגרפיים של חיי המין שלה, תגיע להיכל התרבות בתל אביב באוקטובר הקרוב

ניקי גלייזר. GettyImages
תחשוף עוד פרטים על דלי הדילדואים שלה? ניקי גלייזר בהופעה/GettyImages

מזל טוב כפול לקומיקאית הקורעת ניקי גלייזר, שחוגגת ממש היום את יום הולדתה ה-38 - וגם מודיעה על הופעה ראשונה בקריירה בארץ הקודש. הסטנדאפיסטית חסרת הגבולות תגיע להופעה אחת בהיכל התרבות בתל אביב ביום שישי ה-21 באוקטובר. מחירי הכרטיסים ינועו בין 180 ל-280 שקלים (לא כולל עמלות מעצבנות).

גלייזר היא אחת מהסטנדאפיסטיות המצליחות של השנים האחרונות, בעיקר בזכות סגנונה נטול הפילטרים שהופך אותה למאוד מעוררת הזדהות, בעיקר בקרב נשים. בספיישל הקומדיה שלה בנטפליקס, "Banging", היא מתארת בצורה ארוכה (מאוד) את חיי המין שלה, כולל תיאורים גרפיים למדי של סקס אוראלי, ההשפעה של אלכוהול על חייה וההבנה שהיא פמיניסטית בצורה הכי לא שגרתית שיש. ספוילר: זה לא דומה לשום מופע "פמיניסטי" שראיתם בחייכם.

דווקא בשיא הפריחה שלה, רגע אחרי שפרצה עם תכניות משלה ב"קומדי סנטרל" וב-HBO וכאמור ספיישל בנטפליקס - הגיעה מגפת הקורונה ועצרה את עולם הבידור האמריקני. המרחק מהבמה הוביל את גלייזר לפרוייקט מפתיע: ריאליטי משפחתי. התכנית "ניקי גלייזר חוזרת הביתה?" עוקבת אחרי הקאמבק של גלייזר לסנט לואיס, עיר הולדתה, והקשר שנרקם מחדש עם הוריה, חברי הילדות שלה וגם עם האקס המיתולוגי. כמו גם נחשפים צדדים מקסימים באישיות שלה, כמו האובססיה לזמרת טיילור סוויפט.

ניקי גלייזר. GettyImages
גלייזר "צולה" את אלק בולדווין בסלבריטי רוסט שלו ב-2019/GettyImages

ההצצה לחיים הפרטיים של גלייזר הופך אותה לדמות עגולה יותר, ומוסיף צדדים אנושיים יותר לדמות הבימתית הצינית וחסרת הגבולות שהציגה עד כה על הבמה. יהיה מעניין לראות כיצד הגרסה החדשה והבוגרת יותר של גלייזר תשתלב בתוך המופע החדש שלה, שיגיע כאמור לתל אביב באוקטובר הקרוב.

מי שמביא לארץ את גלייזר הם חברת Live Nation (שהביאו לאחרונה את לואי סי קיי לישראל). אבישר סביר מנהל זרוע הקומדיה של החברה מסר: "אני שמח להשיק את הפעילות עם ניקי גלייז'ר, קומיקאית נשית חסרת מעצורים שפרצה גבולות. יש עוד הרבה שמות גדולים על הפרק שנחשוף בהמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • סטנדאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully