וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסמין מועלם, קומדיה ב"הבימה": 5 המלצות לתחילת יוני

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 8:35

פסטיבל חדש בנמל קיסריה עם כמה מהשמות החזקים של המוזיקה הישראלית, קומדיה חדשה בהבימה - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

פסטיבל c sound

פסטיבל מוזיקה חדש באחד הלוקיישנים היפים בארץ. שלושה ערבי קונספט מוזיקליים עם כמה מהשמות הכי חזקים במוזיקה הישראלית. בערב הראשון - אלון עדר, שלומי שבן ואנג'לסי. בערב השני - יסמין מועלם, מוש בן ארי ובלקן ביט בוקס. בערב השלישי - היהודים, נינט טייב ומרסדס בנד. לא להחמיץ.

מתי? 8-11 ביוני

איפה? נמל קיסריה

מוזיאון יצחק רבין פותח שעריו

לציו ן55 שנה למלחמת ששת הימים, פותח המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין את עשריו בחינם ב-6 ביוני ומאפשר לקהל הרחוב לראות מקרוב את המוצגים הנדירים מאחורי הניצחון המזהיר. בין השאר מוצגים במוזיאון טיוטת המילים והתווים לשיר "ירושלים של זהב" מתוך הפנקס האישי של נעמי שמר, כנפי הטיסה של מפקד חיל האוויר האלוף מוטי הוד, נאום הר הצופים בכתב ידו של הרמטכ"ל יצחק רבין, קולות ותמונות מהקרבות ועוד ועוד.

מתי? 6 ביוני

איפה? מוזיאון יצחק רבין, רחוב חיים לבנון 8 תל אביב

ברבור לבן

הבלט הישראלי מארח לראשונה בישראל כמה מהרקדנים הטובים בעולם מלהקת הבלט המלכותית הבריטית "The Royal Ballet": הפרימה בלרינה האגדית מריאנלה נוניז והסולן הראשי ואדים מונטגירוב, יחד עם 30 רקדני הבלט הישראלי בהפקת ענק ליצירה "ברבור לבן" לשתי הופעות בלבד.

מתי? הערב, 2 ביוני

איפה? מרכז הקונגרסים, חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פסטיבל עין כרם

שלושה ימים של מוזיקה קלאסית ביוזמת עמותת מפעל המוזיקה צימבליסטה מיסודו ובניהולו המוזיקלי של המנצח ואמן כלי ההקשה חן צימבליסטה. בשלושה ימים יתקיימו שבעה קונצרטים בהשתתפות מוזיקאים מובילים מן הארץ והעולם באווירה של דו קיום ורב תרבותיות. בפסטיבל המוזיקה עין כרם תנוגן מוזיקה קלאסית מן המערב והמזרח לצד עיבודים מיוחדים ליצירות עממיות ופופולריות. הקונצרטים יבוצעו על ידי תזמורת מפעל המוזיקה המורכבת ממוזיקאים ומוזיקאיות משלוש הדתות - נגנים בכירים מהארץ ומהעולם, לצד סטודנטים מצטיינים למוזיקה.

מתי? 3-5 ביוני

איפה? חצר כנסיית יוחנן בהרים, ירושלים

משוגע עליה

תיאטרון הבימה בשיתוף תיאטרון חיפה מעלים את הקומדיה החדשה "משוגע עליה" מאת ובהשתתפות חנן סביון וגיא עמיר, בהשראת סרט הקולנוע הספרדי עם אותו שם. בהצגה מסופר על בחור בשם אדר המבלה לילה סוחף ופרוע עם דניאל, בחורה שפגש לראשונה בחייו. בסוף הבילוי היא נעלמת, הוא מבין שכדי לפגוש אותה שוב הוא חייב להתאשפז במוסד הפסיכיאטרי שבו היא שוהה.

מתי? 2, 3, 5 ביוני

איפה? תיאטרון הבימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully