וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב אומר לי לא": רינת ודניאל מ"חתונה ממבט ראשון" נפרדו באמצע העונה

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 22:58

רינת ודניאל מ"חתונה ממבט ראשון" החליטו להיפרד ולפרוש מהתוכנית. השניים נפרדו עוד בטרם הסתיימו 42 ימי הצילומים המשותפים. רינת בישרה לדניאל על החלטתה ולאחר מכן בישרו לדני: "אי אפשר לתעתע ברגש"

חתומנו - פרק 1/מערכת sheee

פרידה ראשונה בחתונמי: רינת ודניאל מ"חתונה ממבט ראשון" החליטו להיפרד ולפרוש מהתוכנית. השניים נפרדו עוד בטרם הסתיימו 42 ימי הצילומים המשותפים. רינת היא זו שיזמה את הפרידה וכשדניאל חזר הביתה בניסיון לשכנעה ללכת לביקור ביקב, היא אמרה לו: "אני לא רוצה להמשיך יותר את התהליך". דניאל התאכזב מהודעתה של רינת והודה: "זה לא היה מה שדמיינתי כזוגויות בשום צורה".

הם הגיעו לפגישה עם הפסיכולוג דני פרידלנדר ובישרו לו על ההחלטה. רינת אמרה: "קשה לי לראות איך משהו יכול להשתנות". דניאל אמרה כי הכישלון היחידי עבורו הוא זה שלא הצליחו להגיע לחברות. "זה לא אשמת אף אחד מאיתנו שזה לא קרה. גם אני לא מרגיש את זה". רינת הוסיפה: "לא באתי לפה למצוא חבר אלא זוגיות. אי אפשר לתעתע ברגש. כל בוקר מחדש קמתי והלב שלי לא היה שלם עם זה. הלב שלי אמר לי לא".

רינת ודניאל, חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
מפרידים כוחות. רינת ודניאל/צילום מסך, קשת 12

מאז שהכירו מתחת לחופה, רינת הדגישה שהיא אינה נמשכת לדניאל. היא ניסתה, לטענתה, לתת לזוגיות ביניהם צ'אנס אולם בסופו של דבר נפלה ההחלטה להיפרד. לפני הפרידה אמרה רינת למצלמה: "אני מרגישה שהכול סוגר עליי. זו מערבולת אחת גדולה. לא מתחבר לי. ניסיתי באמת להבין מה אני מפספסת ואני לא מצליחה להגיע למקום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully