וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי ויוכלו להתפייס": אשתו של ויל סמית' מגיבה על תקרית הסטירה באוסקר

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 20:57

השחקנית ג'יידה פינקט סמית' התייחסה לראשונה לסטירה שנתן בעלה במהלך טקס האוסקר למגיש כריס רוק, לאחר שהאחרון סיפר בדיחה על התקרחותה. "אני מקווה ששני האנשים האינטליגנטים האלו יוכלו לדבר על זה, לרפא ולהתפייס"

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר 2022/מערכת וואלה!

השחקנית ג'יידה פינקט סמית', רעייתו של השחקן ויל סמית', התייחסה (רביעי) לראשונה לסטירה שנתן בעלה במהלך טקס האוסקר למגיש כריס רוק, לאחר שהאחרון סיפר בדיחה על התקרחותה של ג'יידה. "התקווה המרכזית שלי היא שלשני האנשים האינטליגנטים האלו (סמית' ורוק) תהיה הזדמנות לדבר על זה, לרפא ולהתפייס". בנוסף דיברה סמית' על התגובות הרבות שקיבלה על מחלת האלופציה שממנה היא סובלת ועל כך שהמחלה זכתה להד תקשורתי נרחב בזכות התקרית באוסקר.

כזכור העונש על הסטירה שנתן ויל סמית' לכריס רוק היה השעייתו של סמית' מטקסי האקדמיה לעשור. "המועצה החליטה כי לתקופה של עשר שנים, החל מה-8 באפריל 2022, מר סמית' לא יורשה להשתתף באירועים או תוכניות של האקדמיה, באופן אישי או וירטואלי, כולל אך לא רק פרסי האוסקר", כך מסרו נשיא האקדמיה דיוויד רובין והמנכ"לית דון הדסון במכתב לכלל חבריה לפני כחודשיים.

ג'יידה פינקט סמית', אשתו של ויל סמית'. טויטר, צילום מסך
"שיתפייסו". ג'יידה סמית'/צילום מסך, טויטר

וויל סמית' הגיב בתמציתיות להכרעה: "אני מקבל ומכבד את החלטת האקדמיה", מסר בהצהרה. סמית' הקדים תרופה למכה והודיע כי הוא מוותר על החברות שלו באקדמיה ומתפטר ממנה. כזוכה פרס אוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר, המסורת גורסת שהוא יציג את הפרס לשחקנית של הטקס בשנה הבאה - מה שכמובן לא יקרה.

זכור, וויל סמית הגיע לטקס בתחילת השבוע כמועמד על תפקידו כריצ'רד וויליאמס, האבא של האחיות וויליאמס, ב"משפחה מנצחת". יחד איתו הגיעה עם זוגתו, ג'יידה פינקט סמית', הסובלת מנשירת שיער בשל מחלת האלופציה. כריס רוק, מגיש אחד הפרסים, שיש לו היסטוריה ארוכה עם משפחת סמית', עלב בה בשל כך ועקץ אותה בשל קרחתה.

בתגובה, סמית זינק מן המושב שלו, סטר לרוק בעוצמה, חזר לכיסאו וקילל אותו. מאוחר יותר, כשהכריזו כי המועמדות שלו הבשילה לכדי זכייה בפרס, עלה על הבמה לקבל את הפסלון המוזהב ונשא נאום דומע שבמהלכו סיפק הסברים למעשיו, אך לא התנצל באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully