וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שצחק מקללות של "הצל": אחמד טיבי תוקף את סטטיק

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 16:11

חבר הכנסת אחמד טיבי תקף את סטטיק לאחר שהאחרון שר עם הצל וצחק כשהראפר החליף את מילות השיר ב"אחמד טיבי בן זונה". טיבי כתב בטוויטר: "אוי לרשע ואוי לשכנו. אכזבת, סטטיק"

אחמד טיבי נגד סטטיק: חבר הכנסת אחמד טיבי ("הרשימה המשותפת") העלה לטוויטר שלו סרטון וידאו קצר שבו נראה "הצל" (יואב אליאסי) שר את שירו "את אותי שופטת" שלצדו שר ורוקד גם סטטיק (לירז רוסו). בסרטון נראים השניים שרים את מילות הפזמון אלא שבמקום השורה האחרונה "מה עשתה לי הפרידה" שר הצל מילים אחרות - "אחמד טיבי בן זונה" לקול צחוקו של סטטיק. טיבי כתב בטוויטר שלו "אוי לרשע ואוי לשכנו. אכזבת, סטטיק".

באחרונה התארח הצל בשיר "מנגלים" לצד סטטיק ובן אל. הוא כתב פוסט לאור הצלחת השיר: "חברים, השיר מנגלים הגיע למעל מיליון צפיות! אני מתרגש ואני חייב הרבה תודה לאנשים שעזרו לשיר הזה לקרות: דולי, פן, סטטיק, בן אל, אגם בוחבוט אורון ופלד. מאדם מוחרם שלא משמיעים שירים שלו, שמחקו את כל ההישגים המוזיקליים כאילו לא היו קיימים, שכל הופעה שלו עוברת לינץ' תקשורתי, שלקחו לו את הבמה ואיימו על כל מי שנתן לי להופיע, הם האמינו בי ובצעד אמיץ ולא מובן מאליו הלכו איתי עד הסוף וגם עדיין למרות הביקורת לא מתקפלים לרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully