וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת וואן ריפבליק חוזרת להופעה בישראל בסתיו הקרוב

6.6.2022 / 10:00

להקת הפופ האמריקנית וואן ריפבליק, שהופעתה בישראל ב-2015 זכתה לאהבת הקהל והמבקרים, צפויה לחזור לארץ הקודש גם השנה ולהופיע בראשון לציון בסתיו הקרוב. כמה יעלו כרטיסים והיכן להזמין? כל הפרטים

להקת וואן ריפבליק, OneRepublic. באדיבות לייב ניישן,
מתגעגעים אז באים. וואן ריפבליק/באדיבות לייב ניישן

לאחר הופעה בלתי נשכחת בישראל ב-2015, להקת הפופ האמריקנית האהובה וואן ריפבליק צפויה לחזור להופעה נוספת בארץ הקודש. זה יקרה ב-8 בנובמבר 2022 בלייב פארק ראשון לציון, במופע שיפתח סיבוב הופעות קצר במזרח התיכון ובדרום אפריקה.

וואן ריפבליק הוקמה בשנת 1996 בקולורדו על ידי החברים לתיכון ראיין טדר וזאק פילקין, התפרקה לאחר שחבריה סיימו את התיכון, התאחדה שוב בשנת 2002 ונוספה אליה חברי להקה. עברו חמש שנים עד לפריצתם לתודעה עם הסינגל הראשון שלה ,"Apologize", בשיתוף המפיק טימבלנד שזכה להצלחה גדולה ומהירה ולאחר מכן גם היה מועמד לגראמי. באותה תקופה השיר זכה למספר ההורדות הדיגיטליות החוקיות הגבוה ביותר בכל הזמנים בארצות הברית. הוא נכלל באלבום הפופ-רוק הראשון שלהם, " Dreaming Out Loud", שיצא בהמשך אותה שנה וזכה במהרה באלבום זהב. גם הסינגל השני מהאלבום, "Stop and Stare", זכה להצלחה בהורדות.

אלבומה השני "Waking Up" יצא בנובמבר 2009, והעפיל למקום ה-21 במצעד המכירות של הבילבורד. גם באלבום הזה הלהקה שיתפה פעולה עם טימבלנד, בשיר "Marchin On" שהיה השיר הרשמי של מונדיאל 2010. האלבום כלל גם את הלהיטים "Secrets" ו-"All The Right Moves". במרץ 2013 יצא אלבומה השלישי "Native", שכלל את הלהיט "Counting Stars". אלבומה הרביעי "Oh My My" יצא ב-2016 וממנו זכור במיוחד הלהיט "Wherever I Go". כמעט חמש שנים נוספות נדרשו עד שהגיע אלבומה החמישי של הלהקה, "Human" מ-2021, עיכוב שנבע מבעיות בריאות של טדר. בתחילת השנה הוציאה הלהקה את הסינגל "West Cost", שהפך ללהיט בתחנות הרדיו בישראל, ובחודש שעבר לקחה חלק בפסקול הסרט המדובר "אהבה בשחקים: מאווריק" בכיכובו של טום קרוז, עם השיר "I Ain't Worried" שכבר זוכה להצלחה גדולה בעולם.

במקביל לפעילותו כסולן, קלידן וכותב השירים המרכזי של וואן ריפבליק, טדר יצר והפיק שירים לאמנים רבים, בהם ביונסה, אדל, קלי קלארקסון, וואן דיירקשן, והיה מועמד לגראמי, בין היתר עבור השיר "Halo" שכתב לביונסה.

על הגעתה של וואן ריפבליק אמונה לייב ניישן ישראל. מחירי הכרטיסים ינועו בין 295 ל-475 שקלים, ובנוסף יהיו הנחות בחברות האשראי השונות. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully