וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השותף ליצירת "רמזור" זועם כי לא קיבל קרדיט מאדיר מילר: "הוא עבר כל גבול"

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 14:41

התסריטאי והיוצר רן שריג יוצא למתקפה נגד הקומיקאי אדיר מילר בטענה שהאחרון לא נתן לו מספיק קרדיט על יצירת הסדרה "רמזור". בת זוגו של שריג, דנה ספקטור: "אדיר מוכשר בטירוף ויש לי כבוד, אבל בחייאת, כתבת את רמזור עם עוד מישהו. כמה תסתיר אותו ותנסה למסמס אותו?"

"רוצה כבר לעבור לדבר הבא": אדיר מילר וגל זייד נפרדים מהסדרה "צומת מילר", תל אביב 31 במאי 2022/דניאל סיילן

התסריטאי והיוצר רן שריג יוצא למתקפה נגד הקומיקאי אדיר מילר בטענה שהאחרון לא נתן לו מספיק קרדיט על יצירת הסדרה הקומית "רמזור". בציוץ שפרסם היום, כתב שריג - כאמור, אחד משני יוצרי "רמזור" לצד אדיר מילר - "אין דרך לצאת מריב יוצרים טוב, אבל השותף שלי לשעבר (אדיר מילר - ו"ת) עבר כל גבול".

אמש, בזמן שידור חוזר של פרק בסדרה "רמזור", כתבה בת זוגו של רן שריג, דנה ספקטור, ציוץ שבו טענה כי אדיר מילר לא מפרגן לבן זוגה: "אני רוצה לפרוק משהו שמעיק עלי. קשה לי לראות את אדיר מילר מדבר ומתראיין בכל מקום על רמזור 'שלו'. רמזור ש'אני כתבתי'. רמזור 'שאני לקחתי בשבילה השראה מהחיים והחברים האמיתיים שלי'. את רמזור כתב ויצר אדיר ביחד עם רן שריג, בן הזוג שלי. הפרק הישן שמשודר כרגע מלא בדברים שרן המציא, ואיך אני יודעת? יש לנו מחשב ישן שמלא בפרקים שרן כתב. ואם הייתם רואים את המחשב הייתם רואים גם מי המציא את קו העלילה שזכה באמי. לא משנה. אדיר מוכשר בטירוף ויש לי כבוד, אבל בחייאת, כתבת את רמזור עם עוד מישהו. כמה תסתיר אותו ותנסה למסמס אותו? ולמה?!? אין לך מספיק משלך?".

אדיר מילר + רן שריג. ניר פקין
ימים טובים יותר. שריג ומילר/ניר פקין

רן שריג צייץ כאמור הבוקר שאדיר מילר עבר כל גבול והוסיף: "שימו לב איך קרדיט הכתיבה משתנה בין עונה שנייה לשלישית כי באמצע היה 'מחוברים'". שריג גם פירט כיצד עלילת הסדרה נשענת על אירועים מחייו ("לילדה ברמזור קוראים דוני, כמו לבת שלי") וטען כי המציא את "גיסנו" ואת "מירי". בתשובה לאחד הגולשים בטוויטר שכתב לו "טוב שהוצאת את זה, רן", השיב שריג: "לא הוצאתי עוד כלום".

אדיר מילר טרם מסר את תגובתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully