וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה ממבט ראשון: זה מה שקרה כשבן פגש לראשונה את אמא של מעין

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 12:44

בן מגיע לראשונה לארוחת שישי בבית הוריה של מעין ומתרשם מחדר הילדות של מעין. אמא של מעיין מרימה כוסית לחיים, מאחלת לארח את שניהם כמה שיותר - וכולם אומרים "אמן". צפו בהצצה מתוך "חתונה ממבט ראשון" שתשודר הערב בקשת 12

חתונה ממבט ראשון, בן/צילום: קשת 12

אחרי חופשת השבועות, הערב ישודר פרק נוסף של "חתונה ממבט ראשון". בפרק נראה את בן מגיע לראשונה לארוחת שישי בבית הוריה של מעין ומתרשם מחדר הילדות שלה. בהצצה מתוך הפרק, שניתן לראות אותה ממש כאן למעלה, אמא של מעיין מרימה כוסית לחיים, מאחלת לארח את שניהם כמה שיותר - וכולם אומרים "אמן". צפו למעלה בהצצה.

מעין דורי ובן אביבי הם הזוג הראשון שהתחתן העונה ב"חתונה ממבט ראשון". בירח הדבש שלהם דורי שאלה את אביבי מה הרגיש ברגע הראשון שראה אותה נכנסת לחופה ובן השיב שהיא לא הטייפקאסט שלו מבחינה חיצונית ולא היה מסובב את הראש אחריה ברחוב. עם זאת, הבהיר כי נמשך אליה מיד.

אחרי שחטף ביקורת בשל דבריו, העלה בן תמונה של שניהם מירח הדבש וכתב: "ככל שנכנסים עמוק יותר לתוך הכחול ככה הזרמים חזקים יותר. והאפשרות לשלוט בגוף שלנו קטנה. המלדיבים נמצאים באמצע האוקיינוס ההודי, לא צריך הרבה כדי להיכנס לזרמים החזקים. מספיק קפיצה אחת מעבר לבריכה ואנחנו כבר עמוק בפנים. הפתרון הטוב ביותר במצב הזה הוא לקחת נשימות עמוקות ואיטיות לתת לזרמים להזיז אותך ולהראות לך את הדרך. כזאת היא גם הכנות. תן לה להראות לך את הדרך לאהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully