וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מו"לות מהמעלה הגבוהה ביותר": ידיעות ספרים רכשה את הוצאת כרמל

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 13:38

השילוב של הוצאת כרמל וידיעות ספרים, כך מקוות שתי ההוצאות, יחזק את עולם התרבות וינגיש ספרות איכותית וספרות מתורגמת לציבור רחב ומגוון יותר. הוצאת כרמל תמשיך לשמור על צביונה הייחודי באמצעות פרויקטים ארוכי טווח ותרגומים ייחודיים להוצאה מאוצרות התרבות

דובי איכנולד, ישראל כרמל בחתימת הסכם ידיעות ספרים - כרמל. ידיעות ספרים,
ישראל כרמל (משמאל) ודובי איכנולד בחתימת הסכם ידיעות ספרים - כרמל/ידיעות ספרים

חודש הספר העברי בפתח והוצאת ידיעות ספרים הודיעה אמש כי רכשה את הוצאת הספרים הירושלמית כרמל, שתמשיך לשמור על צביונה הייחודי.

כרמל נוסדה בשנת 1987 על ידי ישראל כרמל מתוך אהבה ותשוקה לעולם הספרות והרוח. כרמל היא הוצאת ספרים אקלקטית, רבת פנים ורעננה, ששמה לה למטרה להעשיר את עולם הספרות והתרבות העברי על ידי הוצאה לאור של מיטב הספרות המתורגמת, עידוד הסיפורת המקומית, פרסום ספרי עיון מרתקים הפונים אל קהל רחב והעלאת קרנה של השירה המקורית והמתורגמת.

הוצאת ידיעות ספרים היא אחת מהוצאות הספרים הגדולות והמובילות בישראל וחלק מקבוצת ידיעות אחרונות. ההוצאה קיימת משנת 1995 ודובי איכנולד משמש מנכ"ל ועורך ראשי.

השילוב של הוצאת כרמל וידיעות ספרים, כך מקוות שתי ההוצאות, יחזק את עולם התרבות וינגיש ספרות איכותית וספרות מתורגמת לציבור רחב ומגוון יותר. הוצאת כרמל תמשיך לשמור על צביונה הייחודי באמצעות פרויקטים ארוכי טווח ותרגומים ייחודיים להוצאה מאוצרות התרבות העולמית והמקומית תוך דיוק, ידע והבנה תרבותית וספרותית רחבה.

לאחרונה הוענק לישראל כרמל אות "עמית כבוד" מהאוניברסיטה הפתוחה, וכן הוענקו לו אותות נוספים כגון אות האבירות האיטלקי בעבור פועלו התרגומי מאיטלקית, תואר רישלייה עבור פועלו התרגומי מצרפתית ועוד. ספרים נוספים אשר תורגמו לראשונה בכרמל וזכו לפרס נובל: "ספרי יעקב" (אולגה טוקרצו'ק - כלת פרס נובל 2018), "איריס הבר" (לואיז קליק - כלת פרס נובל לשנת 2020), וכן פרס טשרניחובסקי, פרס ראש הממשלה ופרסים נוספים.

ישראל כרמל, בעל הוצאת כרמל מסר: "מפעל ההוצאה מתקיים בזכות עבודתו של צוות מסור ואיכותי המלווה אותי לאורך השנים. אני שמח להוביל לדרך חדשה".

דובי איכנולד, מנכ"ל ומו"ל ידיעות ספרים, מסר: "אנו גאים ורוצים להמשיך את הקו המערכתי של הוצאת כרמל, כהוצאה רבת זכויות שמו"לות היא נשמת אפה. מו"לות במיטבה מהמעלה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully