וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בין משרד החוץ והג'רוזלם פוסט: "365 ימים של תרבות ישראלית ברחבי העולם"

אלן רוזנבאום

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 15:13

אתר האינטרנט החדש שעלה לאוויר יראה כיצד דיפלומטים ישראלים מקדמים אומנים, הופעות, סרטים, ומיצגים ישראליים במדינות שונות. ראש החטיבה לקשרי תרבות במשרד החוץ: "התרבות הישראלית היא סיפור הצלחה עולמי"

נורית טינרי ראש החטיבה לקשרי תרבות (קשתו״ם) במשרד החוץ. יח"צ,
נורית טינרי/יח"צ

משרד החוץ הישראלי, בשיתוף עם קבוצת הג'רוזלם פוסט, השיק אתר אינטרנט במטרה לקדם אירועי תרבות ישראליים, המתקיימים בחסות שגרירויות, נציגויות וקונסוליות ישראליות ברחבי העולם. האתר, שעלה תחת השם "365 ימים של תרבות ישראלית מסביב לעולם", מדווח על אירועי תרבות ישראליים הנערכים במדינות שונות בעולם במגוון רחב של תחומים, כמו קולנוע, טלוויזיה, מוזיקה, תיאטרון, מחול, אומנות חזותית, ספרות ואפילו אומנויות הבישול.

כמה מהאירועים האחרונים הבולטים שהוצגו באתר כוללים את פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס, נגני ג'ז ישראלים המופיעים בגרמניה, פסטיבל מחול שנערך בהולנד, וכן תערוכה שהציגה אומנות ישראלית בטורינו שבאיטליה. האתר מכיל קטעי וידיאו ואודיו, תמונות וקטעים חדשותיים אשר מתארים אירועי תרבות ישראליים. בנוסף, הוא יכלול עדכונים שוטפים על אירועי תרבות ישראליים נוספים שייערכו בשנת 2022.

"להגיע לצרכני תרבות"

"המטרה שלנו ביצירת האתר הזה היא לחשוף העשייה האדירה של הדיפלומטיה הישראלית בקידום יצוא התרבות, בכל יום ובכל מקום בעולם", אומרת נורית טינרי, ראש החטיבה לקשרי תרבות (קשתו"ם) במשרד החוץ. "הדיווח בתקשורת על ישראל הוא ברובו חד־ממדי. אבל כשאנשים רואים סרט ישראלי או קוראים ספר ישראלי, הם מבינים דברים אחרת. בעזרת תרבות אפשר להגיע למקומות שההסברה המסורתית, או הדיפלומטיה, לא יכולים לגשת אליהם". היא מדגישה כי ישראל, עם כור ההיתוך שלה, המכיל תרבויות שונות - יכולה לגעת בקהל רחב שמעריך אמנות, במדינות רבות.

עוד היא מוסיפה: "באמצעות התרבות הישראלית נוכל להגיע לקהל רלוונטי של צרכני תרבות. קידום אירועי תרבות מציג לעולם סוג של השתקפות חיובית של מדינת ישראל, והוא אמצעי לפיתוח ולחיזוק הקשרים הדיפלומטיים". משרד החוץ, כגוף הרשמי לקידום התרבות הישראלית מחוץ לישראל, מסייע לאומנים ישראלים המופיעים באירועים בחסות המשרד, ותומך בשיתופי פעולה עם פסטיבלים מקומיים, מרכזי תרבות ואמנות ועוד. "התרבות הישראלית היא סיפור הצלחה. העובדה שאנשים נהנים מזה וצורכים תרבות ישראלית 365 ימים בשנה ברחבי העולם מראה שזו הצלחה עולמית", מסכמת טינרי.

האתר "365 ימים של תרבות ישראלית" זמין בכתובת הזו

  • עוד באותו נושא:
  • משרד החוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully